Aktualnie czytasz:
Ducati Streetfighter V4 2020: 208 KM, silnik z Panigale, brak owiewki
0

Oto jest! 208 KM, 1100 ccm, silnik V4 i skrzyd艂a rodem z MotoGP. Tak, nadal m贸wimy o drogowym naked bike鈥檜.聽

Chyba widzimy nowy trend na rynku. Motocykle kategorii hyper naked staj膮 si臋聽jeszcze agresywniejsze, jeszcze mocniejsze i jeszcze bardziej sportowe. Sami oce艅cie czy to dobrze czy 藕le. Ducati w艂a艣nie pokaza艂o 艣wiatu nowego Streetfightera V4. 208 KM w motocyklu bez owiewki?

Streetfighter V4 jak Panigale V4

Ducati na dedykowanej stronie internetowej pisze wprost - to jest Panigale V4 bez owiewek. Jednostka nap臋dowa Desmosedici Stradale generuje 208 KM przy 12,750 obr./min. Moment obrotowy to 123 Nm. Silnik jest praktycznie niezmieniony w stosunku do sportowego Panigale. Zmieni艂o si臋聽tylko prze艂o偶enie.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Je艣li przysz艂emu w艂a艣cicielowi by艂oby ma艂o to moc mo偶e podnie艣膰 do 220 KM korzystaj膮c z dedykowanego uk艂adu wydechowego Akrapovic. Masa motocykla zmniejsza si臋 wtedy a偶聽o 6 kg.

Bardzo podoba mi si臋聽r贸wnanie na stronie w艂oskiego producenta:

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

silnik Desmosedici Stradale + skrzyd艂a z MotoGP + elektronika z Panigale V4 +178 kg + wy偶sza kierownica - owiewka = zwyci臋ska formu艂a

Ducati Streetfighter V4: Wszystko i jeszcze wi臋cej

Wizualnie Streetfighter nieco mniej zaskakuje. Jest muskularny, mi臋sisty, delikatnie odwo艂uj膮cy si臋聽do poprzedniego modelu z tym samym imieniem. LED-owe 艣wiat艂a do jazdy dziennej w stylu SuperSporta i Panigale, kr贸tki zadupek i pakiet aerodynamiczny. Jest agresywnie, czyli dok艂adnie tak jak by膰 powinno.

Przednia lampa, z lekko "przymr贸偶onymi" 艣wiat艂ami mo偶e kojarzy膰聽si臋 z Kawasaki Z1000 i uzna艂bym to za plus. Brakuje tylko innego koloru - obecnie Streetfighter V4 b臋dzie dost臋pny tylko w krwistoczerwonym.

W centrum dowodzenia znajdziemy kolorowy wy艣wietlacz TFT o przek膮tnej 5. cali. W艂osi dopracowali swoj膮 elektronik臋 i TFT w Ducati jest jednym z lepszych rozwi膮za艅 na rynku. Oczywi艣cie Streetfighter V4 posiada kontrol臋 trakcji opart膮 o 6-osiowe IMU, zmienne tryby jazdy i wiele, wiele wi臋cej. Ile? Sami zobaczcie:

  • ABS Cornering EVO
  • Ducati Traction Control (DTC) EVO 2
  • Ducati Slide Control (DSC)
  • Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
  • Ducati Power Launch (DPL)
  • Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2
  • Engine Brake Control (EBC) EVO
  • Ducati Electronic Suspension (DES) EVO

Na szcz臋艣cie komputer pok艂adowy pozwala w tym wszystkim 艂atwo si臋 ogarn膮膰, prezentuj膮c graficzn膮 wizualizacj臋 wprowadzanych zmian.

Silnik oczywi艣cie nadal jest elementem no艣nym, a przodu znajdziemy niewielk膮 ram臋. Bazowa wersja Streetfighter V4 posiada bardzo dobre zawieszenie Showa BPF, a wersja "S" zosta艂a wyposa偶ona w zawieszenie聽脰hlins NIX-30 z przodu i amortyzator聽脰hlins TTX36.

Streetfighter V4: To jest to!

Streetfighter V4 b臋dzie mia艂 spor膮 konkurencj臋 w tym przedziwnym, szalonym segmencie. Kawasaki w艂a艣nie zaprezentowa艂o聽posiadaj膮cy turbospr臋偶ark臋 model Z H2 (200 KM), a za rogiem jest nowy KTM 1290 Super Duke R (200+KM). A mimo to wydaje mi si臋, 偶e szalone V4 b臋dzie dzier偶y膰 palm臋 pierwsze艅stwa.

Wi臋cej do poczytania TUTAJ.

Ducati Streetfighter V4 2020: Zdj臋cia

 

Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%