Aktualnie czytasz:
Test ZongShen ZS 50 QT 8: Chi艅czyk czy co艣 innego?
11

Przedstawiony skuter to Zongshen ZS 50-QT-8. Na pierwszy rzut oka najbardziej wyrazist膮 cz臋艣ci膮 tego pojazdu jest lampa umieszczona na kierownicy oraz fabrycznie zamontowany kufer. Testowany skuter jest dost臋pny w trzech wersjach kolorystycznych....聽 Zielonej, 偶贸艂tej i czarnej (testowanej przeze mnie).聽 W tym w Polsce s膮 dost臋pne dwie wersje kolorystyczne. Zielona i Czarna.

Silnik wyposa偶ony w 4KM.聽 Wydaje si臋 do艣膰 wydajny. Na razie jednak nie jestem w stanie sprawdzi膰 jaka jest jego v max. Gdy偶 mam zablokowany. Z oczywistych powod贸w, by nie straci膰 gwarancji. Dla silnika jazda w dwie osoby nie sprawia problemu. Jedynie minusem jest, 偶e pod g贸rk臋 ma problemy z szybkim rozp臋dzaniem si臋. Zamontowany jest w nim silnik Zongsheen na licencji Piaggio, gdy偶 obie firmy ze sob膮 wsp贸艂pracuj膮. Problem贸w z odpalaniem z kopniaka na razie nie mia艂em. A u偶ywam go do艣膰 cz臋sto, gdy偶 akumulator si臋 zepsu艂...

Je艣li chodzi o zawieszenie to jest w sam raz. Co prawda mog艂o by by膰 troszk臋 bardziej mi臋kkie. Amortyzatory po przejechaniu +1500 km nie sprawiaj膮 偶adnych problem贸w. Podr贸偶owanie na nim nie jest "m臋k膮", lecz nawet przyjemne. Ko艂a s膮 jak dla mnie za ma艂e. Podczas testu na 艣liskiej jezdni, nie ma problem贸w z hamowaniem. Jest takie samo zar贸wno na suchej jezdni jak i na mokrej.聽 Tylny b臋bnowy hamulec nale偶y tylko odpowiednio wyregulowa膰, by dobrze pracowa艂. Prz贸d Tarcz贸wka - Idea艂.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

ZongShen

Prezentowany skuter ZongShen mo偶e pochwali膰 si臋 dobr膮 jako艣ci膮 plastik贸w

Plastiki s膮 starannie wykonane. Raz by艂y ju偶 roz艂o偶one wszystkie,lecz nadal s膮 w wy艣mienitym stanie. Nie znalaz艂em na nim 偶adnych niedoci膮gni臋膰 w sprawie plastik贸w. Du偶ym plusem jest te偶 zamontowanie oryginalnie Kufra, kt贸ry odpowiada do przewo偶enia ma艂ych rzeczy.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Sterownie nie sprawia najmniejszych problem贸w. Jest zwinny, dobrze skr臋tny. Prze艂膮czniki standardowe z lewej Kierunkowskazy, 艢wiat艂a D艂ugieKr贸tkie, klakson, z prawej 艣wiat艂a, rozrusznik elektryczny. Zamontowany fabrycznie akumulator nie jest zachwycaj膮cy. Cz臋sto si臋 roz艂adowuje.

Sp贸jrzmy jeszcze na dane techniczne skutera, okre艣lone przez producenta:

wymiary: 1750 x 660 x 1080
silnik: czterosuwowy
pojemno艣膰: 49,9 CC
moc max: 3 KM (4 KM) przy 8500 obr./min.
pr臋dko艣膰: 57 km/h
rozruch: elektryczny / no偶ny
waga: 95 kg
hamulce: tarczowe / b臋bnowe
zbiornik paliwa: 6,5 l
zu偶ycie paliwa: 1,5 l / 100 km

U偶ytkuj膮c ten pojazd przez pewien czas twierdz臋, 偶e to pic na wod臋. Gdy偶 uzyskanie w nim spalania "1,5l" jest w艂a艣ciwie niemo偶liwe. No chyba,偶e kto艣 jedzie na d艂u偶sz膮 tras臋, ale tego jeszcze nie testowa艂em. Spalanie uzyskane przeze mnie wynosi od 2,6-3,5 l/100km. Zale偶y to od stylu jazdy oraz odleg艂o艣ci pokonywanej jednorazowo.

Jaka jest Twoja reakcja?
40%
20%
20%
11 Komentarze
1 2