Yamaha Tricity 300 2020: Kolejny dobry krok

Yamaha rozwija koncepcję trójkołowych pojazdów miejskich dorzucając do oferty zupełnie nowy model – Tricity 300. 

Dlaczego to dobry krok? Bo potrzebujemy więcej motocyklistów! Trójkołowe Tricity 125 cieszy się sporą popularnością, także w Polsce. To proste w prowadzeniu, ultra-funkcjonalne pojazdy dla każdego. Naprawdę dla każdego, bo Tricity 300 można legalnie prowadzić z prawem jazdy kategorii B. Tricity 300 napędza 26-konny silnik Blue Core znany z modelu XMAX 300.

Yamaha Tricity 300 2020: Nota prasowa

Nowy Tricity 300 jest gotowy zmienić Twoje życie. Nowy, lekki, sportowy i łatwy w prowadzeniu skuter jest najsprytniejszym i najprzyjemniejszym sposobem na poruszanie się po mieście.

Jego zaawansowany technicznie, chłodzony cieczą czterosuwowy silnik o pojemności 300 cm3 wykonany w technologii Blue Core, zapewnia niesamowite połączenie wysokich osiągów i niskiego spalania, czyniąc go idealnym na długie dystanse i do jazdy po autostradach.

Zastosowanie trzech kół zapewnia dodatkowe poczucie pewności i stabilności w zakrętach, a dzięki kompaktowym wymiarom i najniższej wadze w klasie, Tricity 300 pozwala przemierzać zatłoczone ulice i docierać do miejsc docelowych z zapasem czasu!

Sprytniejszy projekt i technologia

Wszystko, co wiąże się z tym sprytnym, trójkołowym skuterem miejskim, zostało zaprojektowane tak, by ułatwić jego użytkowanie i dawać radość z jazdy.

Dwa pochylające się przednie koła zapewniają mocną przyczepność i dają uczucie lekkiego, naturalnego kierowania, by pokonywać zakręty płynnie i zwinnie, a dzięki w pełni automatycznej skrzyni biegów, musisz tylko przekręcić manetkę i możesz jechać. Tricity 300 jest też jednym z najbardziej dostępnych pojazdów miejskich, a w wielu krajach może być prowadzony przez kierowców mających jedynie samochodowe prawo jazdy kategorii B

Tricity 300 2020: Zdjęcia

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Inne publikacje na ten temat:

12 opinii

    1. To raczej Ty nie czytasz. Teraz trójkołowce które mają odpowiednia homologacje też są dostępne dla osób które mają kat. B ponad 3 lata
      Ciekawe jaka będzie cena.

  1. W tym bidnym , dzikim kraju pewnie sprzeda sie kilkanascie sztuk.. Reszta towarzycha zadowoli sie 20 letnim sprzetem z europejskiego kibla..

  2. Masz rację i to pasjonatów, bo jazda skuterem yamaha nie jest tania. Po dwóch latach eksploatacji poprzedniej tricity, 100 km wraz z przeglądami u dealera wyszło mi 37zł za 100km. Pojedýńczy przegląd w stolicy po 4000 km potrafi kosztować 800zł.

  3. Ujeżdżam prawie od roku 125 i jestem w nim zakochany. Super sprawny pojazd na miasto, nowoczesny i bezawaryjny (na razie – z przebiegiem 4900 km)
    Można robić duże zakupy, odwieźć dziecko i zdążyć w najkrótszym czasie na zaplanowane zajęcia. R1200GS czeka spokojnie na długie wyprawy, a Tricitek śmiga codziennie po ulicach. Mimo swoich 12 koników zostawia większość samochodów na światłach. Jest lekki i bardzo poręczny w porównaniu do MP3. 2 koła z przodu nie są wrażliwe w deszczu na malowane pasy i na szyny tramwajowe. Wjazd na krawężnik jest niewiarygodnie łatwy. Nie mogę doczekać się silniejszej wersji, bo powyżej 70 km/h przyspieszenia nie są duże. mam nadzieje, że nie będzie wiele cięższy od mniejszego brata.

    1. Kolego i tak go nie kupisz jak kupiłeś 125tke tożeby mieć 300 musisz wydać powyżej 28tyś zł. Zobaczysz jaka będzie cena.
      Trochę mniej niż Nikken ale większa od obecnej ceny 125tki

      1. Niken ( nie “Nikken”) nie jest dostępny, na szczęście, na prawo jazdy kat. B. Tego typu wózki golfowe z blokadą kół, są.

  4. Dowiadywałem się u krakowskiego dilera yamahy – skuter ma być dostępny w połowie kwietnia, a cena ma oscylować w granicach 35.000. Czy możecie się podzielić Waszymi opiniami co do działania autoryzowanych serwisów yamahy w Polsce, bo poleganie na serwisie przy zakupie nowego, dość skomplikowanego sprzętu jest tu kluczowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button