Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Explorer XRt: Cena, opinie i dane techniczne
0
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Genialnie wyglądający Explorer XRt to przykład motocykla idealnego, ale też baaaardzo drogiego. W końcu 73 500 złotych to kwota, którą nie każdy jest w stanie przeznaczyć na motocykl. Za tyle jesteśmy już w stanie kupić nowy samochód, jednak za jakość trzeba płacić, więc jeżeli oczekujemy wiele od naszego jednośladu, wiele musimy wydać.

Jest to wzbogacona wersja Explorera XRx. Dodatkowo wyposażony w asystenta ruszania przy wzniesieniach, elektrycznie regulowaną szybę, podgrzewanie siedzenia kierowcy oraz pasażera, co jest bardzo przydatną opcją w chłodniejsze dni. Oprócz tego, zamontowano dodatkową osłonę silnika, TPMS, czyli układ kontrolujący ciśnienie w oponach, a także kolejne dwa tryby jazdy, z którymi nie spotkacie się w innych motocyklach: SPORT pozwalający na dynamiczną jazdę, a także RIDER, czyli tryb pozwalający na spersonalizowanie ustawień pod siebie.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Szczegóły
Cena

73 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 1215 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 85 mm / 71.4 mm
Maksymalna moc: 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: wał kardana
Sprzęgło: wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona: 120/70 R19
Tylna opona: 170/60 R17
Przednie zawieszenie: upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm
Przednie hamulce: podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy: 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek: 1470 mm (1540 mm z wyżej ustawioną szybą)
Wysokość siedzenia: 837-857 mm
Rozstaw osi: 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.1˚
Ścieżka: 99.2 mm
Masa bez płynów: 254 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
1 ocena
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości