Suzuki Burgman 400: Opis, Cena, Zdjęcia, Dane techniczne
Suzuki Burgman 400 to kolejne dziecko z rodziny Suzuki Burgman, która historią sięga końcówki lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Wtedy to japoński koncern zapoczątkował serię skuterów, które wybiły się na rynku małych jednośladów. W 1997 roku ukazała się pierwsza maszyna – model 250. Zaopatrzono go w silnik, który był w stanie wykrzesać z siebie moc 23 KM, co jak na tamte czasy i skuter było mocą rekordową. Firma Suzuki już przy wypuszczaniu tego pierwszego modelu informowała, że to nie koniec i że wkrótce ukaże się skuter, który przyćmi wszystkie inne.
I rzeczywiście – trochę ponad rok później ukazał się Suzuki Burgman 400. Był to skuter typu “maxi”, a więc duży skuter, który służyć miał nie tylko do jeżdżenia po mieście, ale również do dalszych wypadów turystycznych. Inżynierowi nadali mu bardzo nowoczesny wygląd. Wszystkie elementy były przemyślane i tworzyły spójną całość. Suzuki Burgman uznawany był za wyjątkowo ergonomiczny – duży bagażnik i kilka pomniejszych schowków sprawiały, że maszyna była naprawdę pojemna. Skuter wygodnie i precyzyjnie dawał się prowadzić, trzymał stabilną linię podczas pokonywania zakrętów.
Suzuki Burgman 400 zyskał wielu wiernych fanów. Maszyna dobrze się sprzedawała, dlatego też Suzuki nie odeszło od tego co dobre i do dzisiaj jest ona produkowany w kolejnych generacjach.
Suzuki Burgman 400: Dane techniczne
Dane techniczne: Suzuki Burgman 400 | |
Marka | Suzuki |
Model | Burgman 400 |
Pojemność | 400 cm3 |
Silnik | Czterosuwowy, jednocylindrowy |
Chłodzenie | Cieczą |
Moc maksymalna | 11 KM |
Ilość miejsc | 2 |
V-max | 145 km/h |
Rozruch | elektryczny |
Waga | 217-222 kg |
11km czyta to ktos jak pisze artykuł?
FILM Suzuki Burgman 400
https://youtu.be/cOPQVs0t-yI