125 ccm
Aktualnie czytasz:
Romet wprowadzi do sprzedaży na sezon 2016 scramblera SCMB 250
1

Romet SCMB 250 wzbudził nie małe zaskoczenie podczas event testu, gdzie „Pegaz” zaprezentował wybrane motocykle jakie pojawią się w ramach przyszłorocznej kolekcji. Nowa ćwiartka to silnik w układzie V, zasilany wtryskiem paliwa. Co ciekawe w tej samej ramie również będzie montowane 125 ccm.

Serce motocykla to dwucylindrowa, widlasta ćwiartka chłodzona powietrzem i zasilana elektroniką EFI Delphi. Całe swoje piękno oddaje po odpaleniu – soczyste brzmienie sprawia, że nie można zostać niezauważonym na asfalcie.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Co ciekawe Romet SCMB 250 waży zaledwie 128 kg, generując 13 kW mocy. Ten korzystny stosunek czuć właściwie na każdym biegu. Motocykl niezwykle ochoczo reaguje na ruchy manetką i wykazuje się świetną dynamiką.

Pomijając technikalia trzeba przyznać, że Romet SCMB 250 to przede wszystkim design. Naszym zdaniem od frontu motocykl nie jest tak porywający jak z profilu i „od zadu”. Wpadają w oko ogromne koła, zwłaszcza tylne. Szprychy też nadają sporo charakteru. Podobnie jak wydech z nierdzewki i minimalistyczne lampy led. Przednia jest nieszczególna, za to tył bardzo się nam spodobał.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Fajna jest kanapa z typowym dla cafe racerów „zadupkiem”. Całość obszyta jest przyjemnym materiałem, podobnym do weluru. Od całości jednak odstaje naszym zdaniem deska rozdzielcza, która nie do końca w naszej opinii pasuje do klimatu tej maszynerii.

Co ciekawe – Romet zapowiada, że w przypadku tego motocykla będzie kilka opcji konfiguracji modelu SCMB. Pojawi się możliwość montażu silnika 125 ccm i dobrania innego wariantu kanapy czy kierownicy.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • jas13
    24 września 2015 at 07:39

    Zamysł konstrukcyjny (wg angielskich magazynów motocyklowych) opiera się na modelu ItalJet Bucaneer 125 z lat 70-tych, podobno Włosi zlecili firmie z Chin opracowanie modelu. ItalJet Bucaneer 125 z lat 70-tych miał silnik Yamahy o mocy 15KM, na zdjęciach widać, że rama modelu z lat 70-tych wygląda bardzo podobnie do Rometa SCMB.