Romet wprowadzi do sprzedaży na sezon 2016 scramblera SCMB 250

Romet SCMB 250 wzbudził nie małe zaskoczenie podczas event testu, gdzie "Pegaz" zaprezentował wybrane motocykle jakie pojawią się w ramach przyszłorocznej kolekcji. Nowa ćwiartka to silnik w układzie V, zasilany wtryskiem paliwa. Co ciekawe w tej samej ramie również będzie montowane 125 ccm.

Serce motocykla to dwucylindrowa, widlasta ćwiartka chłodzona powietrzem i zasilana elektroniką EFI Delphi. Całe swoje piękno oddaje po odpaleniu - soczyste brzmienie sprawia, że nie można zostać niezauważonym na asfalcie.

Co ciekawe Romet SCMB 250 waży zaledwie 128 kg, generując 13 kW mocy. Ten korzystny stosunek czuć właściwie na każdym biegu. Motocykl niezwykle ochoczo reaguje na ruchy manetką i wykazuje się świetną dynamiką.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Pomijając technikalia trzeba przyznać, że Romet SCMB 250 to przede wszystkim design. Naszym zdaniem od frontu motocykl nie jest tak porywający jak z profilu i "od zadu". Wpadają w oko ogromne koła, zwłaszcza tylne. Szprychy też nadają sporo charakteru. Podobnie jak wydech z nierdzewki i minimalistyczne lampy led. Przednia jest nieszczególna, za to tył bardzo się nam spodobał.

Fajna jest kanapa z typowym dla cafe racerów "zadupkiem". Całość obszyta jest przyjemnym materiałem, podobnym do weluru. Od całości jednak odstaje naszym zdaniem deska rozdzielcza, która nie do końca w naszej opinii pasuje do klimatu tej maszynerii.

Co ciekawe - Romet zapowiada, że w przypadku tego motocykla będzie kilka opcji konfiguracji modelu SCMB. Pojawi się możliwość montażu silnika 125 ccm i dobrania innego wariantu kanapy czy kierownicy.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Zamysł konstrukcyjny (wg angielskich magazynów motocyklowych) opiera się na modelu ItalJet Bucaneer 125 z lat 70-tych, podobno Włosi zlecili firmie z Chin opracowanie modelu. ItalJet Bucaneer 125 z lat 70-tych miał silnik Yamahy o mocy 15KM, na zdjęciach widać, że rama modelu z lat 70-tych wygląda bardzo podobnie do Rometa SCMB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button