Aktualnie czytasz:
Peugeot Metropolis 400: Jak testujemy zawieszenie
0

Mówienie na skuter Peugeot Metropolis 400 jednoślad, albo „dwa kołka” jest niedorzeczne. Więc musimy się pilnować… Tydzień temu dostaliśmy ten „trójślad” i postanowiliśmy, że pokażemy Wam nieco więcej, niż tylko test. Dajemy Wam do dyspozycji wideo nagrane tak po prostu podczas kręcenia materiałów do wideo – testu.

Jesteśmy właśnie po pierwszych kilometrach w czasie których nakręciliśmy jak pracuje przednie zawieszenie Metropolisa. Łukasz, który ma aktualnie przyjemność śmigać tą maszynerią po dziewiczym rejsie warszawskimi asfaltami powiedział:

Najdziwniejszy sprzęt jakim w życiu jechałem. Na początku człowiek nie wie co się dzieje i boi się wychylać. Dla zwiększenia swojej pewności musiałem zrobić kilkadziesiąt kilometrów. Jak się przyzwyczaiłem do tego sprzętu do doceniłem fakt posiadania dwóch kół na przodzie. Metropolis jest mega pewny w zakrętach i można sobie na nim na nieco więcej pozwolić (…). Jego największa zaleta? Nie trzeba stojąc przed światłami zawracać sobie głowy wyciągając nogi. Skuter stoi w pionie bez podpierania się nogami. Strasznie wygodne.

Peugeot Metropolis ma jeszcze dużo więcej bajerów i elektronicznych gadżetów. Wkrótce pełen test tego skutera i nieco materiałów wideo zza kulis.

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

 
Czytaj
REKLAMA

SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%