Peugeot Metropolis 400: Jak testujemy zawieszenie

Mówienie na skuter Peugeot Metropolis 400 jednoślad, albo "dwa kołka" jest niedorzeczne. Więc musimy się pilnować... Tydzień temu dostaliśmy ten "trójślad" i postanowiliśmy, że pokażemy Wam nieco więcej, niż tylko test. Dajemy Wam do dyspozycji wideo nagrane tak po prostu podczas kręcenia materiałów do wideo - testu.

Jesteśmy właśnie po pierwszych kilometrach w czasie których nakręciliśmy jak pracuje przednie zawieszenie Metropolisa. Łukasz, który ma aktualnie przyjemność śmigać tą maszynerią po dziewiczym rejsie warszawskimi asfaltami powiedział:

Najdziwniejszy sprzęt jakim w życiu jechałem. Na początku człowiek nie wie co się dzieje i boi się wychylać. Dla zwiększenia swojej pewności musiałem zrobić kilkadziesiąt kilometrów. Jak się przyzwyczaiłem do tego sprzętu do doceniłem fakt posiadania dwóch kół na przodzie. Metropolis jest mega pewny w zakrętach i można sobie na nim na nieco więcej pozwolić (...). Jego największa zaleta? Nie trzeba stojąc przed światłami zawracać sobie głowy wyciągając nogi. Skuter stoi w pionie bez podpierania się nogami. Strasznie wygodne.

Peugeot Metropolis ma jeszcze dużo więcej bajerów i elektronicznych gadżetów. Wkrótce pełen test tego skutera i nieco materiałów wideo zza kulis.

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz jeszcze
Close
Back to top button