Aktualnie czytasz:
Peugeot Metropolis 400: Jak testujemy zawieszenie
0

Mówienie na skuter Peugeot Metropolis 400 jednoślad, albo „dwa kołka” jest niedorzeczne. Więc musimy się pilnować… Tydzień temu dostaliśmy ten „trójślad” i postanowiliśmy, że pokażemy Wam nieco więcej, niż tylko test. Dajemy Wam do dyspozycji wideo nagrane tak po prostu podczas kręcenia materiałów do wideo – testu.

Jesteśmy właśnie po pierwszych kilometrach w czasie których nakręciliśmy jak pracuje przednie zawieszenie Metropolisa. Łukasz, który ma aktualnie przyjemność śmigać tą maszynerią po dziewiczym rejsie warszawskimi asfaltami powiedział:

Najdziwniejszy sprzęt jakim w życiu jechałem. Na początku człowiek nie wie co się dzieje i boi się wychylać. Dla zwiększenia swojej pewności musiałem zrobić kilkadziesiąt kilometrów. Jak się przyzwyczaiłem do tego sprzętu do doceniłem fakt posiadania dwóch kół na przodzie. Metropolis jest mega pewny w zakrętach i można sobie na nim na nieco więcej pozwolić (…). Jego największa zaleta? Nie trzeba stojąc przed światłami zawracać sobie głowy wyciągając nogi. Skuter stoi w pionie bez podpierania się nogami. Strasznie wygodne.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

Peugeot Metropolis ma jeszcze dużo więcej bajerów i elektronicznych gadżetów. Wkrótce pełen test tego skutera i nieco materiałów wideo zza kulis.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%