Peugeot Metropolis 400: Jak testujemy zawieszenie

Mówienie na skuter Peugeot Metropolis 400 jednoślad, albo "dwa kołka" jest niedorzeczne. Więc musimy się pilnować... Tydzień temu dostaliśmy ten "trójślad" i postanowiliśmy, że pokażemy Wam nieco więcej, niż tylko test. Dajemy Wam do dyspozycji wideo nagrane tak po prostu podczas kręcenia materiałów do wideo - testu.

Jesteśmy właśnie po pierwszych kilometrach w czasie których nakręciliśmy jak pracuje przednie zawieszenie Metropolisa. Łukasz, który ma aktualnie przyjemność śmigać tą maszynerią po dziewiczym rejsie warszawskimi asfaltami powiedział:

Najdziwniejszy sprzęt jakim w życiu jechałem. Na początku człowiek nie wie co się dzieje i boi się wychylać. Dla zwiększenia swojej pewności musiałem zrobić kilkadziesiąt kilometrów. Jak się przyzwyczaiłem do tego sprzętu do doceniłem fakt posiadania dwóch kół na przodzie. Metropolis jest mega pewny w zakrętach i można sobie na nim na nieco więcej pozwolić (...). Jego największa zaleta? Nie trzeba stojąc przed światłami zawracać sobie głowy wyciągając nogi. Skuter stoi w pionie bez podpierania się nogami. Strasznie wygodne.

Peugeot Metropolis ma jeszcze dużo więcej bajerów i elektronicznych gadżetów. Wkrótce pełen test tego skutera i nieco materiałów wideo zza kulis.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button