125 ccm
Aktualnie czytasz:
Nowy, elektryczny KTM Freeride E-XC 2018 na A1. Kolejny krok w stronę elektrycznej przyszłości
2

KTM jest właśnie w trakcie prezentowania nowego elektrycznego modelu enduro. Nowy Freeride E-XC 2018 ma większą baterię i większą moc. Zasięg zwiększył się dwukrotnie. 

Elektryczne modele KTMa, w tym Freeride E-SX, E-XC i E-SM, w praktyce nie cieszyły się ogromnym zainteresowanie. Wysoka cena zakupu motocykla oraz wysoka cena zakupu dodatkowego pakietu baterii, oraz przeciętny zasięg, sprawiły, że nie były to bestsellery. Ale, KTM się nie poddaje. Nowy KTM Freeride E-XC 2018 posiada o 50% wydajniejsze baterie, co ma przekładać się na blisko dwukrotnie większy zasięg.

Moc? Na papierze 18 kW, dzięki czemu KTM homologowany jest na A1. Trzeba jednak pamiętać, że elektryczny Freeride oferuje 42 Nm momentu obrotowego, co stawia go na równi – w kwestii osiągów – z wyczynowymi, czterosuwowymi 250-kami. Zwłaszcza, że waga gotowego do jazdy pojazdu to 111 kg. Nowy KTM Freeride E-XC 2018 to nie tylko mocniejsze baterie i zaktualizowany silnik. KTM otrzymał zawieszenie WP Xplor z przodu i z tyłu, ciekawszą okleinę i nową, dużą lampę.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Pakiet baterii z nowego Freeride’a można przełożyć do poprzedniego modelu.

Co ciekawe, KTM będzie leasingował nowemu właścicielowi baterię i ładowarkę. To bardzo dobra wiadomość, ponieważ nie będzie trzeba się przejmować jej stanem. Gdy właściwości baterii przepadną po określonej ilości cykli, KTM podstawi nam nowy pakiet. Także, gdy np. za 3 lata pojawi się nowa technologia baterii, będziemy mogli ją wymienić bez konieczności wymiany całego motocykla.

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Bardzo ciekawe jak nowy elektryk poradzi sobie na rynku. Będziemy monitorować sprawę.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
80%
Interesujące
12%
heh...
2%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
6%
  • Konrad
    19 października 2017 at 12:07

    Piszecie, że ma homologację na kat. A1 przy mocy 18kW – ale chyba nie w Polsce ;). Po pierwsze ustawa prawo o ruchu drogowym nie przewiduje czegos takiego jak motocykl zasilany silnikiem elektrycznym a po drugie na A1 mozna jeżdzić motocyklami o pojemności max. 125ccm oraz 15kW mocy 😉

  • Filip
    19 października 2017 at 22:29

    Zacznijmy od tego ze ani kolega Konrad ani artykul nie mówi prawdy. Po pierwsze polskie prawo nie ma nic do elektrycznych motocykli. Po drugie maksymalna moc na kat. A1 to 11kW ( 15 koni mechanicznych) a nie 15 kW czy 18 kW. Nie wiem co za człek pisał ten artykul ale radze sie doedukować. Koledze Konradowi tez 😉

    Pozdrawiam