Nowość 2017 - Honda Fireblade SP2

CBR1000RR Fireblade SP2 to homologowana wersja SP, która gotowa jest do ścigania się po torze. Motocykl ten fabrycznie wyposażony jest w takie smaczki jak: złote koła Marchesini, przebudowana głowica, zawory i komora spalania. Dodatkowo dostępny jest też kit wyścigowy.

Wizualne różnice między torową SP2 a SP to tak naprawdę szczegóły, takie jak karbonowe nakładki, zlote koła i złote elementy w malowaniu. Prawdziwa różnica między tymi dwoma modelami sięga głębiej. Średnica tłoków silnika SP2 jest taka sama jak w wersji SP, ale zmieniona kąt i średnicą zaworów ssących - są większe o 1mm oraz powiększono też zawory wydechowe - o 1,5 mm. Zmianie uległ również ich kształt, a co za tym idzie kształt komory spalania - wszystko ma na celu poprawę efektywności spalania mieszanki. Do nowej głowicy silnika został też dopasowany system chłodzenia, który odpowiada za zmniejszenie temperatury wokół komory spalania - ta technologia trafiła do SP2 bezpośrednio z modelu RC213V MotoGP. Krzywizna wałka rozrządu została powiększona o 2 mm, ale rozmiary całego wałka uległy zmniejszeniu, w celu redukcji wagi tego elementu. Elektronika Fireblade SP2 jest identyczna jak w wersji SP, lecz posiada dodatkowe opcje, które dedykowane są wyłącznie modelowi SP2. Dostępny będzie też kit wyścigowy i kit sportowy.

Koniecznie zobaczcie firm z prezentacji tego modelu na targach Intermot 2016.

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button