Nowe modele opon Pirelli: Diablo Powercruiser i Scorpion MX32 Mid Soft

Informacja prasowa

W skrócie
  • Nowy rok, a z nim nowości od Pirelli.

W tym roku Pirelli wprowadza na rynek dwie nowości, które reprezentują dwa skrajnie różne światy motocyklowe – opony dla miłośników powercruiserów oraz motocrossów. Choć przeznaczone do zupełnie innych zastosowań, producent postawił sobie ten sam cel: zapewnienie najwyższych osiągów i satysfakcji z jazdy.

Pirelli Diablo Powercruiser

Pirelli rozszerza rodzinę Diablo o model Powercruiser, stworzony z myślą o najcięższych i najmocniejszych powercruiserach, baggerach i tuningowanych motocyklach. Nowa opona czerpie inspirację z modeli takich jak Diablo Rosso IV, oferując rzeźbę bieżnika w charakterystycznym dla serii Diabli kształcie „Flash”. Nowy model wyróżnia się także ulepszoną krzemionkową mieszanką zapewniającą przyczepność już od pierwszych metrów. Co więcej? Dwuskładnikowe tylne warianty radialne dla lepszej kontroli oraz profil opony zoptymalizowany pod kątem łatwości prowadzenia i powierzchni styku z asfaltem.

Opona dostępna jest w wersjach radialnych i diagonalnych w różnych rozmiarach.

Pirelli Diablo Powercruiser

Przód:

160/60 R 18 M/C 70V TL

160/70 R 17 M/C 73V TL

100/90 – 19 M/C 57H TL

110/90 – 19 M/C 62H TL

130/60 B 19 M/C 61H TL

130/60 B 21 M/C 63H TL

130/90 B 16 M/C 73H TL Reinf

150/80 B 16 M/C 71H TL

 

Tył:         

180/70 R 16 M/C 77V TL

240/40 VR 18 M/C (79V) TL

260/40 VR 18 M/C (84V) TL

150/80 B 16 M/C 77H TL Reinf

160/70 B 17 M/C 79V TL Reinf

180/55 B 18 M/C 80H TL Reinf

180/70 B 16 M/C 77H TL

 

Pirelli Scorpion MX32 Mid Soft

Pirelli wprowadza także nową wersję uznanego modelu Scorpion MX32 Mid Soft, która została zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających zawodach motocrossowych. Nowości obejmują:

  • Całkowicie nową, sztywniejszą konstrukcję przedniej i tylnej opony, która przekłada się na większą sztywność boczną, a tym samym lepsze czucie i precyzję.
  • Nową mieszankę gumy.
  • Hybrydowy układ łączący cechy opony piaskowej i konwencjonalnej kostki.
  • Zwiększoną przyczepność w różnorodnych warunkach – od piasku po twardą ziemię, m.in. za sprawą nowego bieżnika.
  • Nowy, ostrzejszy kształt kostek dla lepszej kontroli i precyzji.

Jak podaje producent, opony te oferują nie tylko wyśmienite osiągi, ale także nowy wygląd – logo Pirelli na boku opony w żółtym kolorze, dotąd zarezerwowanym dla zawodników MXGP, teraz będzie dostępne dla wszystkich.

 

Pirelli Scorpion MX32 Mid Soft

Przód:

80/100 – 21 M/C 51M MST

 

Tył:

110/90 – 19 NHS 62M

120/80 – 19 NHS 63M

120/90 – 19 NHS 66M

 

Pierwsze partie nowych modeli są już w drodze do dystrybutorów w całym kraju.

Więcej informacji na temat nowych opon Pirelli znajdziesz u lokalnych dystrybutorów oraz na stronie internetowej producenta.

 

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button