Aktualnie czytasz:
Kawasaki Z1000SX: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

W nowym Z1000SX zastosowano szereg zmian, które wpłynęły nie tylko na wygląd motocykla, ale również właściwości jezdne. Jedną z takich zmian jest wyższa przednia szyba, która zwiększa ochronę przed wiatrem. Możemy ją ręcznie regulować, ta natomiast posiada 3 tryby regulacji.

Odnowiona została również deska rozdzielcza, wyposażona w nowy, analogowy obrotomierz. Posiada ona wielofunkcyjny ekran typu LED. Pozycja za kierownicą Kawasaki Z1000SX to zrównoważenie pomiędzy jazdą miejską, turystyczną, a sportowym charakterem tego jednośladu. Kanapa pasażera jest o 25 mm dłuższa od kanapy kierowcy, co wpływa na komfortową jazdę nawet z plecaczkiem.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

Od 60 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 1,043 cm³
Średnica x skok - 77 x 56 mm
Stopień sprężania - 11.8:1
Układ zaworów - 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne - Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

OSIĄGI I NAPĘD:
Moc maksymalna - 104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Zużycie paliwa - 5.8 l/100 km
Emisja - C02 159 g/km
Maksymalny moment obrotowy - 111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Dwururowy, aluminiowy
Ślad - 102 mm
Skok zawieszenia, przednie - 120 mm
Skok zawieszenia, tylne - 144 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
Dł x Szer x Wys - 2,100 x 790 x 1,185 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi - 1,440 mm
Prześwit pod pojazdem - 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 19 litrów
Wysokość siedzenia - 815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 235 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
99 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
82%
Interesujące
3%
heh...
0%
Że co?
3%
Grrrr!
0%
Smutne
12%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości