Aktualnie czytasz:
Kawasaki Z1000SX: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

W nowym Z1000SX zastosowano szereg zmian, które wpłynęły nie tylko na wygląd motocykla, ale również właściwości jezdne. Jedną z takich zmian jest wyższa przednia szyba, która zwiększa ochronę przed wiatrem. Możemy ją ręcznie regulować, ta natomiast posiada 3 tryby regulacji.

Odnowiona została również deska rozdzielcza, wyposażona w nowy, analogowy obrotomierz. Posiada ona wielofunkcyjny ekran typu LED. Pozycja za kierownicą Kawasaki Z1000SX to zrównoważenie pomiędzy jazdą miejską, turystyczną, a sportowym charakterem tego jednośladu. Kanapa pasażera jest o 25 mm dłuższa od kanapy kierowcy, co wpływa na komfortową jazdę nawet z plecaczkiem.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

Od 60 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 1,043 cm³
Średnica x skok - 77 x 56 mm
Stopień sprężania - 11.8:1
Układ zaworów - 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne - Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

OSIĄGI I NAPĘD:
Moc maksymalna - 104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Zużycie paliwa - 5.8 l/100 km
Emisja - C02 159 g/km
Maksymalny moment obrotowy - 111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Dwururowy, aluminiowy
Ślad - 102 mm
Skok zawieszenia, przednie - 120 mm
Skok zawieszenia, tylne - 144 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
Dł x Szer x Wys - 2,100 x 790 x 1,185 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi - 1,440 mm
Prześwit pod pojazdem - 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 19 litrów
Wysokość siedzenia - 815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 235 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
118 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
83%
3%
11%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości