Aktualnie czytasz:
Kawasaki KX450F: Dane techniczne, cena i opinie
0

KX450F to propozycja od Kawasaki wspierająca grupę Motocross. Model z najmocniejszym czterosuwowym silnikiem o pojemności 450 cm3. Zwinny, o sportowym charakterze. Większa ilość mocy to lepsza kontrola nad pojazdem. Motocykl przystosowany jest do pokonywania trudnych szlaków, z którymi zwykły motocykl nie poradziłby sobie.

Z przodu pół-pływakowa tarcza o wielkości 270 mm z podwójnymi tłoczkami. Z tyłu natomiast trochę mniejsza, pojedyncza tarcza 240 mm. Oba hamulca są jednak niezawodne. Ergonomiczny kształt, cienka i mało ważąca obudowa silnika to kilka czynników składających się na niską wagę KX450F od Kawasaki.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Szczegóły
Cena

Od 36 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 449 cm³
Średnica x skok - 96 x 62.1 mm
Stopień sprężania - 12.8:1
Układ zaworów - 4 zawory DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 43 mm x 1 (Keihin)
Zapłon - Elektroniczny DC-CDI
Układ rozruchowy - Główny nożny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Tarcza pół-pływakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójne tłoczki
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 49 mm, przedni Separate Function Fork Air - Triple Air Chamber (SFF-Air TAC). Tłumienie dobicia: 22-stopniowe. Tłumienie odbicia: 20-stopniowe
Zawieszenie, tylne - Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością), 4-obroty lub więcej (z dużą prędkością). Tłumienie odbicia: 22-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

OSIĄGI:
Przełożenie - 5-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch
Sprzęgło - mokre wielotarczowe

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Obwód, aluminium
Ślad - 126 mm
Skok zawieszenia, przednie - 305 mm
Skok zawieszenia, tylne - 305 mm
Opona, przednia - 80/100-21 51M
Opona, tylna - 120/80-19 63M
Kąt skrętu L/P - 42° / 42°
Dł x Szer x Wys - 2,195 x 820 x 1,280 mm
Rozstaw osi - 1,495 mm
Prześwit pod pojazdem - 335 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 6.3 litrów
Wysokość siedzenia - 950 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 108.8 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
53 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
71%
Interesujące
21%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
7%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości