Aktualnie czytasz:
Honda Vision 50: Wkrótce Test
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Vision to nowa wizja Hondy w segmencie małych skuterów. Długo wyczekiwany test Skuterowo.com pokaże w pełnej krasie możliwości niewielkiego rollera sygnowanego logo legendy motoryzacji.

Honda Vision 50 potrafi zaskakiwać, nie tylko ceną, ale również wieloma detalami, jakich nie znajdziemy u konkurencji w tym segmencie. Prócz wyglądu pokażemy Wam jakie osiągi i wrażenia z jazdy zapewnia ten mały skuter, który już teraz bardzo dobrze przyjął się na rynkach zachodnich.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
11 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe cycus
    22 sierpnia 2012 at 22:15

    Cena atrakcyjna bo produkcja w ChRL. Ale wg mnie to dobrze bo im mniej płacę za towar przy zachowaniu odpowiedniej jakości to tym lepiej. Jak ktoś chce może sobie wygooglać Wuyang-Honda Motors (Guangzhou) Co. Ltd. i na stronie możemy przeczytać że jest to chińsko-japońska spółka joint-venture od 1992r. Produkuje praktycznie wszystkie małe skutery i motorowery Hondy. Jeżeli chodzi o jakość wykonania to liczy się Know-How , technologia produkcji i jakość materiałów. To jest dostarczane przez Honde, a produkcja w Chinach. Nie mogę się osobiście przyczepić co do jakości Visiona. Jest wykonany bardzo porządnie. Nic nie trzeszczy podczas jazdy. W porównaniu do np. Kymco Agility City to jakość jest podobna. Są to skutery przeznaczone dla tej samej grupy odbiorców choć City jest droższy. Vision nie oferuje dodatków w cenie (kufry itp) jak City lecz ma mocny argument (wg mnie) w postaci wtrysku paliwa PGM-FI (o wspomaganiu hamulców CBS nie wspomnę bo na dzień dzisiejszy nie widzę różnicy).
    Jedyny problem na dzień dzisiejszy (a może to się zmieni za jakiś czas) jest brak możliwości (w rozsądnej cenie) modyfikacji skutera aby poruszał się żwawiej.
    Oczywiście Salon Hondy zaproponuje Ci za około 400 zł wymianę wariatora, co przyspieszy nieco skuter. Lecz takie zmiany jak wymiana cylindra na większy i jak wtedy będzię wyglądała sprawa z wymianą modułu i innego osprzętu – tego nie wiemy…