Honda Vision 50: Wkrótce Test

Vision to nowa wizja Hondy w segmencie małych skuterów. Długo wyczekiwany test Skuterowo.com pokaże w pełnej krasie możliwości niewielkiego rollera sygnowanego logo legendy motoryzacji.

Honda Vision 50 potrafi zaskakiwać, nie tylko ceną, ale również wieloma detalami, jakich nie znajdziemy u konkurencji w tym segmencie. Prócz wyglądu pokażemy Wam jakie osiągi i wrażenia z jazdy zapewnia ten mały skuter, który już teraz bardzo dobrze przyjął się na rynkach zachodnich.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Inne publikacje na ten temat:

11 opinii

  1. Nazwa i adres producenta pojazdu:
    Wuyang-Honda Motors (Guangzhou) Co. Ltd.
    No. 1 Xinxing 6th road Yonghe, Xintang
    Town, Zengcheng, Guangzhou 511356,
    China.

    Nie wygląda to na adres belgijski.

    Dane zaczerpnięte z wyciągu z homologacji mojej Hondy Vision.

  2. Nie twierdzę, że nie. Na forum jednak czytałem wypowiedź innego właściciela i pisał, że jego sprzęt pochodzi z Belgii – tam też znajduje się fabryka motocykli honda. Ja sam miałem kiedyś CB 500 wyprodukowaną tym razem we Włoszech.

  3. Cena atrakcyjna bo produkcja w ChRL. Ale wg mnie to dobrze bo im mniej płacę za towar przy zachowaniu odpowiedniej jakości to tym lepiej. Jak ktoś chce może sobie wygooglać Wuyang-Honda Motors (Guangzhou) Co. Ltd. i na stronie możemy przeczytać że jest to chińsko-japońska spółka joint-venture od 1992r. Produkuje praktycznie wszystkie małe skutery i motorowery Hondy. Jeżeli chodzi o jakość wykonania to liczy się Know-How , technologia produkcji i jakość materiałów. To jest dostarczane przez Honde, a produkcja w Chinach. Nie mogę się osobiście przyczepić co do jakości Visiona. Jest wykonany bardzo porządnie. Nic nie trzeszczy podczas jazdy. W porównaniu do np. Kymco Agility City to jakość jest podobna. Są to skutery przeznaczone dla tej samej grupy odbiorców choć City jest droższy. Vision nie oferuje dodatków w cenie (kufry itp) jak City lecz ma mocny argument (wg mnie) w postaci wtrysku paliwa PGM-FI (o wspomaganiu hamulców CBS nie wspomnę bo na dzień dzisiejszy nie widzę różnicy).
    Jedyny problem na dzień dzisiejszy (a może to się zmieni za jakiś czas) jest brak możliwości (w rozsądnej cenie) modyfikacji skutera aby poruszał się żwawiej.
    Oczywiście Salon Hondy zaproponuje Ci za około 400 zł wymianę wariatora, co przyspieszy nieco skuter. Lecz takie zmiany jak wymiana cylindra na większy i jak wtedy będzię wyglądała sprawa z wymianą modułu i innego osprzętu – tego nie wiemy…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button