Jeśli jeszcze nie miałeś styczności z legendą motocykli Fantic Caballero, to najwyższy czas to zmienić. Te maszyny nie pozostawiają cienia wątpliwości, że generowanie radości z jazdy mają w genach.
Fantic Motor to dzieło dwóch inżynierów Mario Agratiego i Henry`ego Keppel-Hesselinkisa. Firma powstała w 1968 roku we włoskim Treviso, a ambitnym zadaniem, jakie sobie wówczas postawili sobie panowie, było wyprodukowanie najlepszych maszyn enduro na rynku. Już w 1969 roku powstał pierwszy motocykl off-roadowy o nazwie Caballero Cross 50. Konstrukcja była na tyle udana, że już rok później wyprodukowano aż 10 000 sztuk Caballero i wprowadzono dodatkowo do oferty nowe modele. Fantic Motor odniosło wielki sukces i szybko rozpoczęto eksport motocykli enduro, mini-motocykli i gokartów na cały świat. W latach osiemdziesiątych Fantic odnosił także sukcesy na arenie sportowej. Np. w mistrzostwach świata w trialu, zdobywając trzy tytuły, a także siedem zwycięstw w prestiżowych zawodach enduro Six Days.
Dziś bogata historia marki, legendarne konstrukcje i niepowtarzalny design włoskich motocykli, ponownie goszczą na salonach. Fantic Caballero powraca w pięknym stylu z ofertą pojazdów klasy 125, 250 oraz 500 w kilku ciekawych wariantach. Każda z maszyn posiada zaszczepione DNA Fantic i jest nie do pomylenia z żadną inną. Najnowsze wcielenie legendarnych modeli Caballero zdaje się posiadać wszelkie atuty, by namieszać nie tylko w kategorii urban scrambler. Flagowy model czyli Caballero 500 to de facto chłodzona cieczą jednocylindrowa 450-ka, która nie tylko wygląda świetnie, ale ostrzy swoje pazurki na każdą przejażdżkę. Niezależnie czy zafundujesz jej miejskie wyzwania z kocimi łbami, krawężnikami i torowiskiem, czy też zaprosisz na przejażdżkę nawet po bardziej wymagających bezdrożach, wszędzie będzie się czuć jak ryba w wodzie. 40 KM oraz mocna charakterystyka singla zapewnia więcej niż zadowalające doznania z jazdy, a odpowiednio dobrane hamulce i zawieszenie tworzą całość w postaci nowoczesnego funbike`a w pięknej retro skorupie. Do wyboru, oprócz uniwersalnego scramblera jest także wersja nakierowana bardziej na szosę o nazwie Flat Track, fabryczna rajdówka Rally, a także specjalna odmiana Anniversary, stworzona z okazji 50. Rocznicy założenia firmy.
Niezależnie czy wybierzesz Scramblera 125, 250, czy 500, a może Flat Tracka, lub wersję Rally, zawsze będzie towarzyszyć ci lekkość, precyzja prowadzenia i jakość komponentów składających się na niepowtarzalny efekt. Caballero to klasa sama w sobie, a teraz, dzięki firmie Moto Trip z Krakowa, możesz jej zakosztować na polskiej ziemi.
[trending]
Niefajne.
Całkiem fajne motorki, mają styl. Dobra alternatywa dla “puszkarzy” aby nie musieli kupować złomu typu Varadero 125.
lampa z aliexpress