Aktualnie czytasz:
BMW F 800 GS: Dane techniczne, cena i opinie
1

Przedstawiamy najbardziej usportowiony model z teamu GS, gotowy w każdej chwili do dynamicznej jazdy i nie bojący się wyzwań. Sercem F 800 GS jest silnik o pojemności 798 cm3 i mocy wynoszącej 85 KM. Zainstalowany elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym obniża średnie spalanie, dzięki czemu przez 100 km zużyjemy około 4,3 litra.

Zaletą, którą docenią przede wszystkim niskie osoby, w tym kobiet, jest możliwość zakupu F 800 GS od BMW z opcją obniżonego zawieszenia oraz niskiego siedzenia. Motocykl wyposażony jest w wiele użytecznych funkcji i trybów. Mowa tu chociażby o systemie Ride-by-Wire, czy trybach jazdy Deszcz, czy Droga. A to wszystko w standardzie.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
Pojemność 798 cm3
Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja: 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja: 63 Nm przy 4,000 obr/min.)
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95, opcjonalne dostosowanie do LO 91
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia przód/tył 230 mm /215 mm (dla niskiego zawieszenia* 192 mm / 192 mm)
Rozstaw kół 1573 mm (dla niskiego zawieszenia* 1575 mm)
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64°
Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21"
Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17"
Opony, przód 90/90 - 21 54V
Opony, tył 150/70 - 17 69V
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (wyłączalny)
Wymiary/masy
Długość 2300 mm
Szerokość (z lusterkami) 945 mm
Wysokość (bez lusterek) 1345 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone siedzenie: 850 mm, obniżone zawieszenie: 820 mm, siedzenie Comfort: 895 mm, siedzenie Rallye: 920 mm)*
Długość łuku krokowego na pusto 1930 mm (obniżone siedzenie: 1880 mm, obniżone zawieszenie 1790 mm, siedzenie Comfort: 1960 mm, siedzenie Rallye: 1990 mm)*
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 217 kg
Dopuszczalna masa całkowita 444 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 227 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l
Rezerwa paliwa Około 2.7 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
51 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
92%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
8%
  • Waldemar
    15 września 2018 at 14:23
    Plusy

    Poręczny, niezawodny, wytrzymały, komfortowy,ekonomiczny

    Minusy

    Na szybkich długich zakretach nie do końca stabilny. Na złej nawierzchni abs z przodu głupieje jest wrecz niebezpieczny-trzeba wyłączać abs.

    Moto do wszystkiego, zwłaszcza na wyprawy. Obuty w opony dual z prawdziwego zdarzenia potrafi dużo. Nie meczy w długich trasach. Bardzo poreczny i komfortowy, przy niedużych predkośćiach bardzo ekonomiczny , dlatego mały zbiornik nie przeszkadza.Abs z przodu tylko na dobrym asfalcie, na złej nawierzchni koło podskakuje i wcale nie ma hamowania.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości