Aktualnie czytasz:
BMW F 800 GS: Dane techniczne, cena i opinie
1
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Przedstawiamy najbardziej usportowiony model z teamu GS, gotowy w ka偶dej chwili do dynamicznej jazdy i nie boj膮cy si臋 wyzwa艅. Sercem F 800 GS jest silnik o pojemno艣ci聽798 cm3 i mocy wynosz膮cej 85 KM. Zainstalowany elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym obni偶a 艣rednie spalanie, dzi臋ki czemu przez 100 km zu偶yjemy oko艂o 4,3 litra.

Zalet膮, kt贸r膮 doceni膮 przede wszystkim niskie osoby, w tym kobiet, jest mo偶liwo艣膰 zakupu F 800 GS od BMW z opcj膮 obni偶onego zawieszenia oraz niskiego siedzenia. Motocykl wyposa偶ony jest w wiele u偶ytecznych funkcji i tryb贸w. Mowa tu chocia偶by o systemie Ride-by-Wire, czy trybach jazdy Deszcz, czy Droga. A to wszystko w standardzie.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Szczeg贸艂y
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Ch艂odzony ciecz膮, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wa艂kami rozrz膮du w g艂owicy, uk艂ad smaruj膮cy z such膮 misk膮 olejow膮
艢rednica cylindra/skok t艂oka 82 mm x 75.6 mm
Pojemno艣膰 798 cm3
Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja: 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja: 63 Nm przy 4,000 obr/min.)
Stopie艅 spr臋偶ania 12.0 : 1
Sporz膮dzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin EU-4
Osi膮gi/Zu偶ycie paliwa
Pr臋dko艣膰 maksymalna Ponad 200 km/h
Zu偶ycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezo艂owiowa o minimalnej LO 95, opcjonalne dostosowanie do LO 91
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator tr贸jfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobs艂ugowy
Przeniesienie nap臋du
Sprz臋g艂o Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia bieg贸w 6-stopniowa z ko艂ami z臋batymi o sta艂ym zaz臋bieniu zintegrowana ze skrzyni膮 korbow膮
Nap臋d Zamkni臋ty 艂a艅cuch O-ring z amortyzatorem wstrz膮s贸w w pia艣cie tylnego ko艂a
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenosz膮cym obci膮偶enie
Mocowanie/Zawieszenie przedniego ko艂a Widelec teleskopowy Upside-down, 艣rednica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego ko艂a Odlewany wahacz aluminiowy z t艂umieniem progresywne,z regulacj膮 napi臋cia wst臋pnego spr臋偶yny pokr臋t艂em. Regulowane t艂umienie odbicia.
Skok zawieszenia prz贸d/ty艂 230 mm /215 mm (dla niskiego zawieszenia* 192 mm / 192 mm)
Rozstaw k贸艂 1573 mm (dla niskiego zawieszenia* 1575 mm)
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
K膮t nachylenia g艂贸wki ramy 64掳
Ko艂a szprychowe
Rozmiar obr臋czy, prz贸d 2.15 x 21"
Rozmiar obr臋czy, ty艂 4.25 x 17"
Opony, prz贸d 90/90 - 21 54V
Opony, ty艂 150/70 - 17 69V
Hamulce, prz贸d Dwie p艂ywaj膮ce tarcze, 艣rednica 300 mm, p艂ywaj膮cy zacisk dwut艂oczkowy, ABS
Hamulce, ty艂 Jedna tarcza, 艣rednica 265 mm, p艂ywaj膮cy zacisk dwut艂oczkowy, ABS
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (wy艂膮czalny)
Wymiary/masy
D艂ugo艣膰 2300 mm
Szeroko艣膰 (z lusterkami) 945 mm
Wysoko艣膰 (bez lusterek) 1345 mm
Wysoko艣膰 siedzenia, masa bez obci膮偶enia 880 mm (obni偶one siedzenie: 850 mm, obni偶one zawieszenie: 820 mm, siedzenie Comfort: 895 mm, siedzenie Rallye: 920 mm)*
D艂ugo艣膰 艂uku krokowego na pusto 1930 mm (obni偶one siedzenie: 1880 mm, obni偶one zawieszenie 1790 mm, siedzenie Comfort: 1960 mm, siedzenie Rallye: 1990 mm)*
Masa bez obci膮偶enia, gotowo艣膰 do jazdy, pe艂ny zbiornik paliwa 1) 217 kg
Dopuszczalna masa ca艂kowita 444 kg
Dopuszczalne obci膮偶enie (z wyposa偶eniem standardowym) 227 kg
U偶ytkowa pojemno艣膰 zbiornika paliwa 16.0 l
Rezerwa paliwa Oko艂o 2.7 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
83 Oceny
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
81%
0%
19%
  • Waldemar
    15 wrze艣nia 2018 at 14:23
    Plusy

    Por臋czny, niezawodny, wytrzyma艂y, komfortowy,ekonomiczny

    Minusy

    Na szybkich d艂ugich zakretach nie do ko艅ca stabilny. Na z艂ej nawierzchni abs z przodu g艂upieje jest wrecz niebezpieczny-trzeba wy艂膮cza膰 abs.

    Moto do wszystkiego, zw艂aszcza na wyprawy. Obuty w opony dual z prawdziwego zdarzenia potrafi du偶o. Nie meczy w d艂ugich trasach. Bardzo poreczny i komfortowy, przy niedu偶ych predko艣膰iach bardzo ekonomiczny , dlatego ma艂y zbiornik nie przeszkadza.Abs z przodu tylko na dobrym asfalcie, na z艂ej nawierzchni ko艂o podskakuje i wcale nie ma hamowania.

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci