BMW F 800 GS: Dane techniczne, cena i opinie

Przedstawiamy najbardziej usportowiony model z teamu GS, gotowy w każdej chwili do dynamicznej jazdy i nie bojący się wyzwań. Sercem F 800 GS jest silnik o pojemności 798 cm3 i mocy wynoszącej 85 KM. Zainstalowany elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym obniża średnie spalanie, dzięki czemu przez 100 km zużyjemy około 4,3 litra.

Zaletą, którą docenią przede wszystkim niskie osoby, w tym kobiet, jest możliwość zakupu F 800 GS od BMW z opcją obniżonego zawieszenia oraz niskiego siedzenia. Motocykl wyposażony jest w wiele użytecznych funkcji i trybów. Mowa tu chociażby o systemie Ride-by-Wire, czy trybach jazdy Deszcz, czy Droga. A to wszystko w standardzie.

 

  • Silnik
  • Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
  • Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
  • Pojemność 798 cm3
  • Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja: 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
  • Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja: 63 Nm przy 4,000 obr/min.)
  • Stopień sprężania 12.0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
  • Norma emisji spalin EU-4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95, opcjonalne dostosowanie do LO 91
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 400 W
  • Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
  • Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
  • Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 43 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
  • Skok zawieszenia przód/tył 230 mm /215 mm (dla niskiego zawieszenia* 192 mm / 192 mm)
  • Rozstaw kół 1573 mm (dla niskiego zawieszenia* 1575 mm)
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 64°
  • Koła szprychowe
  • Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21"
  • Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17"
  • Opony, przód 90/90 - 21 54V
  • Opony, tył 150/70 - 17 69V
  • Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
  • Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
  • ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (wyłączalny)
  • Wymiary/masy
  • Długość 2300 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 945 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1345 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone siedzenie: 850 mm, obniżone zawieszenie: 820 mm, siedzenie Comfort: 895 mm, siedzenie Rallye: 920 mm)*
  • Długość łuku krokowego na pusto 1930 mm (obniżone siedzenie: 1880 mm, obniżone zawieszenie 1790 mm, siedzenie Comfort: 1960 mm, siedzenie Rallye: 1990 mm)*
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 217 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 444 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 227 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l
  • Rezerwa paliwa Około 2.7 l
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Moto do wszystkiego, zwłaszcza na wyprawy. Obuty w opony dual z prawdziwego zdarzenia potrafi dużo. Nie meczy w długich trasach. Bardzo poreczny i komfortowy, przy niedużych predkośćiach bardzo ekonomiczny , dlatego mały zbiornik nie przeszkadza.Abs z przodu tylko na dobrym asfalcie, na złej nawierzchni koło podskakuje i wcale nie ma hamowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button