Barton NXT 150. Niedrogie enduro na początek offroadowej przygody

Barton NXT 150 - najlepszy wybór na początek do enduro dla nastolatka, kobiet i seniorów [INFORMACJA PRASOWA]

W skrócie
  • Barton NXT 150, to idealny sprzęt dla młodzieży, która rozpoczyna swoją offroadową przygodę z dwoma kółkami.
  • Motocykl posiada silnik o pojemności 150 CM3 oraz koła w rozmiarze 19 oraz 17 cali.

Rodzina motocykli enduro Barton Motors NXT series poszerza się o nowego zawodnika! Do salonów wjeżdża nowość: NXT 150. Czyli złoty środek dla początkujących, młodych adeptów offroadu chcących zrealizować swoje motocyklowe marzenia. Mocniejszy od motocykli kategorii 125, lżejszy od popularnych dwieściepięćdziesiątek. Dlaczego właśnie od tego modelu zacząć swoją przygodę z enduro?

Jednostka napędowa, jaką zamontowano w NXT 150 to ustawiony wertykalnie (jak w wyższych modelach NXT 250, NXT 250L, NXT 300), chłodzony powietrzem, czterosuwowy jednocylindrowiec o pojemności… a jakże 150 cm3. Silnik ten generuje moc 11,5 KM, którą uzyskuje już przy 8500 obr./min. Pięciobiegowa, manualna skrzynia biegów i rozruch elektryczny oraz nożny to atuty tej bezawaryjnej jednostki.

Bartona NXT 150 zbudowano na solidnej, stalowej, dwuelementowej ramie kołyskowej, podobnej konstrukcji do tych, które tworzą większe modele NXT. Do tego mocne półki przedniego zawieszenia, dużo bardziej wytrzymałe od tych z mniejszych pojemności modeli DB czy BTS, to kolejny atut za wyborem właśnie sto pięćdziesiątki.

Dla kogo został stworzony Barton NXT 150?

Na to pytanie znajdzie się niezwykle dużo argumentów potwierdzających słuszność wyboru modelu Barton NXT 150 na początek przygody z offroadem. Motocykl ten jest gabarytowo idealnie dobrany do jeźdźca o wzroście od 140, do maksymalnie 170 cm, zatem dobrze będą się na nim czuły osoby w wieku już 10-15 lat, ale także dorosłe dziewczęta, które nie będą chciały walczyć z masą i mocą większej dwieście pięćdziesiątki.

Duże koła to połowa sukcesu

Także większe, niż w modelu NXT 125, koła to również plus przemawiający za tym modelem. Przednie koło o średnicy 19, tylne 17 cali, pozwalają na płynną jazdę po nierównościach, zapewniają większą dzielność terenową i przyczepność do luźnego podłoża.
NXT 150, jako motocykl, który jest w stanie unieść nawet osobę ważącą 75 kg, posiada regulowane tylne zawieszenie z możliwością ustawienia napięcia wstępnego sprężyny centralnego amortyzatora, które pozwoli dostosować działanie tego elementu do wagi jeźdźca.

Największym i zdecydowanie najważniejszym argumentem przemawiającym za zakupem Bartona NXT 150, jako pierwszego, lub jednego z pierwszych w życiu motocykli w pełni offroadowych, jest jego cena. Za kwotę 6 199 zł otrzymujemy solidny, bezawaryjny, wygodny i świetnie wyglądający motocykl idealny do treningu, podnoszenia offroadowych umiejętności, czy też po prostu czerpania przyjemności z jazdy w terenie.

Nie zapominajmy też o tym, że Barton daje na swój produkt roczną, fabryczną gwarancję, co nieczęsto zdarza się wśród topowych, niehomologowanych modeli największych motocyklowych marek.

Więcej informacji na stronie producenta, czyli TUTAJ

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Barton NXT 150. Dane techniczne:

Silnik

Pojemność: 150 cm3
Maksymalna moc: 8,5 kW / 8500 obr./min.
Taktowanie i cylindry: 4T, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Rozruch: elektryczny, nożny
Chłodzenie: powietrzem
Skrzynia biegów: manualna, 5-biegowa

Wymiary i waga

Długość: 1850 mm
Wysokość: 1130 mm
Szerokość: 790 mm
Rozstaw osi: 1260 mm
Waga: 98 kg
Dopuszczalna ładowność: 75 kg

Koła

Felga przednia: stalowa 1.60-19
Opona przednia: 70/100-19
Hamulec przedni: tarczowy 230 mm
Felga tylna: stalowa 1.85-16
Opona tylna: 80/100-16
Hamulec tylny: tarczowy 190 mm

Parametry

Zbiornik paliwa: 6,3 l
Gwarancja: 1 rok

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button