Aprilia Dorsoduro 900 (2018): Dane techniczne, cena i opinie

Dorsoduro 900 to niesamowity motocykl Aprili który dzięki zamianom na sezon 2017 daje jeszcze więcej radości z jazdy! Aprilia Dorsoduro 900 to agresywny motocykl które teraz ma więcej pojemności, więcej mocy, więcej momentu obrotowego a do tego lepsze prowadzenie i najnowocześniejszą elektronikę którą odczuje każdy amator jazdy na dwóch jak i na jednym kole!

Idealny fun bike rodzi się z doświadczenia i niczym nie ograniczonej fantazji. Aprilia zbudowała Dorsoduro wyłącznie w celu zapewnienia możliwie największej radości z jazdy korzystając ze swoich doświadczeń w wyścigach motocykli sportowych i enduro.

Rezultatem jest zaawansowany technologicznie motocykl o idealnej trakcji, zwinny, mocny, agresywny a przy tym zwyczajnie piękny. Prawdziwie wyjątkowy motocykl który udało się stworzyć dzięki niesamowitej ramie i nowoczesnemu silnikowi który na ten sezon spełnia normy EURO 4.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

54 tytuły mistrza świata z czego 7 zdobytych w mistrzostwach Supermoto, czy można lepiej?

  • Silnik: chłodzony cieczą, w układzie V, 2-cylindrowy, cztery zawory na cylinder
  • Moc: 95,2 KM przy 8750 obr/min
  • Moment obrotowy: 90 Nm przy 6500 obr/min
  • Technologia Ride-by-Wire elektronicznie sterująca przepustnicą,
  • System zarządzania mapami zapłonu
  • Elektroniczny wtrysk paliwa najnowszej generacji
  • Skrzynia biegów: 6-stopniowa
  • Zawieszenie przód: 41 mm średnicy, 160 mm skoku, pełna regulacja
  • Zawieszenie tył: 160 mm skoku, regulacja wstępnego napięcia sprężyny
  • ABS dwukanałowy
  • Kontrola trakcji
  • Zbiornik paliwa: 12 l (z rezerwą)

Inne publikacje na ten temat:

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button