125 ccm
Aktualnie czytasz:
Vespa GTS 125 ie: Zobacz wyjątkową prezentację, wyjątkowego skutera
0

Vespa GTS 125 ie była towarzyszem najnowszego odcinka naszego motovloga Szybcy i Wolni w Jednoślad.pl, który pojawi się jeszcze w tym tygodniu. Już dziś zobacz wyjątkową prezentację tego skutera.

Pierwsze wrażenia z jazdy nową Vespą GTS 125 ie są w pełni spójne z doznaniami wizualnymi. To wyjątkowy sprzęt o pięknej stylistyce, pozwalający po przekręceniu manetki poczuć to coś. Jest to bez wątpienia jeden z najlepiej prowadzących się skuterów jakie miałem okazję w życiu prowadzić. Klasyczny design skrywa jednak nieco sportowego charakteru. To dzięki jednostce napędowej Piaggio o maksymalnej mocy na jakie pozwalają przepisy – 15 KM. Przy tym Vespa GTS 125 ie moment obrotowy oddaje bardzo „aksamitnie” zapewniając ogromną kulturę pracy przy każdej prędkości. Serce GTSa 125 wyposażono w chłodzenie cieczą oraz elektroniczny wtrysk paliwa.

Pozycja za kierownicą jest komfortowa i naturalna. Charakterystyczna, krzesłkowa pozycja zdaje się optymalna do jazdy miejskiej. Brawa dla konstruktorów za zawieszenie. Świetnie wybiera nierówności, przez co można być zaskoczony pokonując poprzeczne nierówności czy zapadnięte studzienki. Vespa od lat stosuje na przedniej osi jednoramienne ESS (Enhanced Sliding Suspension)
ze sprężyną i amortyzatorem hydraulicznym. To rozwiązania działa rewelacyjnie.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.

Pochwały także za układ hamulcowy. Nasz egzemplarz niestety nie posiada ABSu, co nie zmienia faktu, że jest to jeden z najbardziej responsywnych układów na rynku.

Wkrótce więcej o Vespie GTS 125 ie, która zawita w ramach naszego vloga Szybcy i Wolni w Jednoślad.pl.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%