Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger 800 XRx: cena, opinie i dane techniczne
1
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Oto wzbogacona wersja klasycznego modelu Tiger 800 XR – XRx. Droższa o parę tysięcy, z wyglądu przypominająca brata bliźniaka, wyposażona w dodatkowe opcje, których brakuje tygrysowi 800 XR. Są to między innymi zainstalowane 3 tryby jazdy – road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany), zaawansowany komputer pokładowy, osłony rąk, czy automatycznie wyłączane kierunkowskazy.

Tiger 800 XRx wyróżnia się wydajnym i ekonomicznym silnikiem. Dzięki zastosowanemu systemowi ride-by-wire, emisja zanieczyszczeń powietrza jest zdecydowanie mniejsza.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

48 500 PLN

Dane techniczne

Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 800 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania: 11.3:1
Maksymalna moc: 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 79 Nm / 7,850 obr/min.
Układ zasilania: wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch O-Ring
Sprzęgło: mokre,wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 2.5 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.25 cala
Przednia opona: 100/90­ R19
Tylna opona: 150/70 R17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down Showa 43 mm, skok zawieszenia 180 mm
Tylne zawieszenie: centralny amortyzator Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok zawieszenia 170 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Szerokość kierownicy: 795 mm
Wysokość bez lusterek: 1350 mm
Wysokość siedzenia: 810 - 830 mm (w wersji obniżonej: 760 - 780 mm)
Rozstaw osi: 1530 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.9 º
Ścieżka: 92.4 mm
Masa bez płynów: 191 Kg
Pojemność zbiornika paliwa: 19 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
7 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Darek
    22 grudnia 2018 at 20:59
    Plusy

    SILNIK osiągi i prowadzenie a przede wszystkim bezawaryjność

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    SILNIK osiągi i prowadzenie a przede wszystkim bezawaryjność to jego przewaga nad konkurencją. Kto się waha między bmw GS a Tigerem ode mnie ma jasną odpowiedż TRIUMPH TIGER

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości