Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger 800 XRx: cena, opinie i dane techniczne
1

Oto wzbogacona wersja klasycznego modelu Tiger 800 XR – XRx. Droższa o parę tysięcy, z wyglądu przypominająca brata bliźniaka, wyposażona w dodatkowe opcje, których brakuje tygrysowi 800 XR. Są to między innymi zainstalowane 3 tryby jazdy – road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany), zaawansowany komputer pokładowy, osłony rąk, czy automatycznie wyłączane kierunkowskazy.

Tiger 800 XRx wyróżnia się wydajnym i ekonomicznym silnikiem. Dzięki zastosowanemu systemowi ride-by-wire, emisja zanieczyszczeń powietrza jest zdecydowanie mniejsza.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Szczegóły
Cena

48 500 PLN

Dane techniczne

Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 800 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania: 11.3:1
Maksymalna moc: 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 79 Nm / 7,850 obr/min.
Układ zasilania: wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch O-Ring
Sprzęgło: mokre,wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 2.5 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.25 cala
Przednia opona: 100/90­ R19
Tylna opona: 150/70 R17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down Showa 43 mm, skok zawieszenia 180 mm
Tylne zawieszenie: centralny amortyzator Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok zawieszenia 170 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Szerokość kierownicy: 795 mm
Wysokość bez lusterek: 1350 mm
Wysokość siedzenia: 810 - 830 mm (w wersji obniżonej: 760 - 780 mm)
Rozstaw osi: 1530 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.9 º
Ścieżka: 92.4 mm
Masa bez płynów: 191 Kg
Pojemność zbiornika paliwa: 19 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
5 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Darek
    22 grudnia 2018 at 20:59
    Plusy

    SILNIK osiągi i prowadzenie a przede wszystkim bezawaryjność

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    SILNIK osiągi i prowadzenie a przede wszystkim bezawaryjność to jego przewaga nad konkurencją. Kto się waha między bmw GS a Tigerem ode mnie ma jasną odpowiedż TRIUMPH TIGER

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości