Targi EICMA: Yamaha T-Max 530

Na sezon 2012 niebiescy zaprezentowali odświeżoną wersję swojego maxi - T-Maxa. W linii skutera można odnaleźć wiele ostrych kątów i prostych linii, co powinno przypaść do gustu osobom, które nie zachwycały się obłościami obecnego modelu. Całości dopełnia nowa, wygodniejsza kanapa oraz regulowana dwustopniowo szyba. W nowej, poza odświeżoną, ciekawszą stylistyką dłubnięto trochę pod plastikami: zwiększono pojemność silnika z 499 do 530ccm, uzyskując tym samym 46KM i 53Nm, przeprojektowano aluminiową ramę odchudzając ją o 4kg oraz dołożono większą tarczę hamulcową na tył. Yamaha dostępna będzie także w wersji z systemem ABS.

Fot.: Yamaha Motor

Inne publikacje na ten temat:

5 opinii

  1. Ja z niecierpliwością czekam na premierę Hondy Integra. Podobno ma być tania i jest to połączenie najlepszych cech motocykla i skutera. W dodatku ma być oszczędna i posiada 2 sprzęgła 🙂

  2. Dosłownie szatan, ale na drodze to brzmi odpowiedniej 😉 Cena pewnie niedługo pójdzie w dół, więc radzę, żeby szybko działać. Mój TMax trochę kosztował, ale mam co chciałem i powiem, że Yamaha musiała się ostro postarać z tym cackiem, bo prawie rok je montowali. Widać zasłużone efekty 😀

  3. Może i szatan ale na tym filmie go prawie nie widać. Ani na drodze ani w zdjęciach robionych w pomieszczeniu. Paleta kolorów ogranicza się do białego, czarnego, szarego, i srebrnego – słabiutko. Cena 46000 i taka kiszka z kolorami. A przecież kolor farby nie wpływa znacząco na cenę więc mogli bardziej się postarać. Poza tym świetny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button