Romet Wprowadza Maxi Skuter 125 i 250 ccm

W kolekcji na rok 2012 Romet kontynuuje sprzedaż dotychczasowych pojazdów, które mają już silną pozycję na rynku i spore grono użytkowników. Do takich  należy, choćby motocykl Zetka 50/125 cc. Nowy sezon to również nowe propozycje - RR 50 i Premium Maxi.

romet rr 50
Romet RR 50 ma stanowić konkurencję dla rynku motorowerowych ścigaczy

Nowości Romet Motors 2012 to między innymi Maxi Skuter, chłodzony cieczą i wyposażony w jednostki napędowe 125 i 250 ccm. Mają one kolejno 8 i 17 KM mocy. Pozwolą się one rozpędzić do 90 i 110 km/h. Romet Maxi może się okazać ciekawą propozycją dla skuterowych długodystansowców.

W ofercie pojawia się również propozycja młodzieżowego motoroweru i motocykla: Romet RR 50/125 ccm, którym pegaz ma najwidoczniej ochotę na pojedynek z Zipp Pro 50. Waga RR to 115 kg, zastosowano silnik czterosuwowy o mocy 3 KM, który może rozpędzić dwa kółka do niemal 70 km/h. Do tego dwie tarcze i aluminiowe felgi.
Do tego wszystkiego nietypowa propozycja - skuter elektryczny EV 1 to propozycja dla osób wybierający ekologiczny styl życia.  Natomiast  motocykl Romet R 250 przeszedł modernizację - facelifting.
Na tę chwilę ceny nie są znane. Nowości na sezon 2012 mają zostać publicznie zaprezentowane na Wystawie Motocykli i Skuterów w marcu.

Inne publikacje na ten temat:

19 opinii

  1. Wow, maxi od Rometa! To wiadomość miesiąca, jak nie kwartału 🙂

    Ciekawe czy są dostępne inne kolory, bo ten grafit, to delikatnie mówiąc jest „smutny” i w dodatku podczas zmierzchu załącza się na niego kamuflaż niczym na kameleonie, co czyni go teoretycznie bardziej narażonym na przeoczenie przez innego kierowcę.

    A, że ładny czy brzydki to też nie powiem, dopóki nie spojrzę mu „w oczy”, bo zdjęcie jest tylko to jedno z katalogu na 2012 rok :>

    Przednia część siedziska kierowcy wydaje mi się wydłużona (zresztą kosztem części dla pasażera).
    Plus za odblaski na błotniku przednim i obite blachą podnóżki. Zastanawia mnie stosunkowo mały wlot powietrza dla chłodnicy (ale może dla tego silnika to wystarczy), minus za małe siedzenie dla pasażera (imo, wszystko co ma w maxi a tym bardziej premium w nazwie, powinno wygodnie pomieścić 2 osoby). Szkoda, że producent w katalogu nie podaje rozmiarów opon. Ciekawe jakie jest przyspieszenie od 0 do 100, skoro max to 110 :> No i spalanie w trasie może być wysokie, bo prędkość przelotowa jest dosyć bliska maksymalnej a w przypadku wersji 125 90km/h to już max.
    Czekam na więcej info o nim i testy, testy, testy 🙂

  2. małe kółka to jak dla mnie zaleta, bo przynajmniej spalanie będzie miał w miarę rozsądne, a nie jak w małym samochodzie 😉 też jestem ciekawy ceny, ale zwykle Rometa trudno pobić w ich stosunku jakośc-cena, więc może nie będzie źle przy takich parametrach. ogólnie wygląda fajnie, czekam na testy.

  3. Płakać mi się chce jak widzę że ROMET kopiuje projekt ZIPP’a! Powinni się ogarnąć i zrobić coś własnego a nie kopiować popularnego PRO.

  4. RydeR, nie płacz 😉 W Chinach robią to ciągle i większość ludzi jest z tego faktu nawet zadowolona. Konkurencja pozytywnie wpływa na cenę, okaże się jak w tym przypadku wpłynie na jakość.

    Poza tym ten Zipp ma jakoś bardzo dziwnie umocowane i umiejscowione kierunkowskazy, pewnie bardzo łatwo je stracić. Pomijając fakt, że pasują one tam jak świni siodło (przynajmniej sądząc ze zdjęć, na żywo może lepiej to wygląda). Yamaha YBR 125 ma wyżej zamocowane i z amortyzacją a i tak się łamią czasami.

  5. Znowu Romet kopiuje Zipp’a masakra na stornie Rometa znajdziecie całe zdjęcie tego RR (brygada RR 😉 ) i tam jest fotka 125 i na dodatek cienka opona z tyłu. Co do Max skutera to nie wiem czemu skuterowo.com pisze, że chłodzone cieczą skoro na stronie Rometa napisali że chłodzone powietrzem ktoś tu nas w błąd wprowadza.

  6. No niestety traci mocno przy bliższym poznaniu. Nawet KYMCO czy SYM (też chińsko-tajwańskie) to inna galaktyka. Wszystkie chromy na Romecie to cieniutki plastik. Świeci się jak psu… Generalnie tandeta na pierwszy rzut oka (w naturze).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button