Aktualnie czytasz:
Benyco Isette 50 debiutuje w polskich salonach

Nowy importer na polskim rynku - Benyco dzi艣 oficjalnie debiutuje na polskim rynku modelem聽Isette 50 4T. To stylistyczne nawi膮zanie do retro stylu, kt贸ry w naszym kraju prze偶ywa prawdziwy renesans. Wraz z Andrzejem Kuczmierowskim sprawdzamy t臋 maszyn臋.

Z okazji debiutu przygotowali艣my dla Was wideo pokazuj膮ce z bliska ten do艣膰 interesuj膮co wygl膮daj膮cy sprz臋t. Mimo niecodziennego wygl膮du cena nie przekracza progu 5000 PLN w艣r贸d polskich dealer贸w u kt贸rych pojazd jest ju偶 dost臋pny. To pojazd posiadaj膮cy wiele nietypowych rozwi膮za艅 jak na ten segment - przyznaje Andrzej Kuczmierowski, przedstawiciel importera w rozmowie ze Skuterowo.com:

I faktycznie, mo偶e nie znajdziecie tutaj obudowy nadwozia ze stali, ale za to warto zwr贸ci膰 uwag臋 na do艣膰 nietypowy, retro design po艂膮czony ze 艣wiat艂ami led i ciekawie przyciemnonym kloszem.聽Benyco Isette 50 jest nap臋dzane silnikiem czterosuwowym (4T), kt贸ry oferuje do艣膰 ma艂o mocy w por贸wnaniu z bra膰mi 2T.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Benyco Isette 50: Dane techniczne

Silnik czterosuwowy, jednocylindrowy, ch艂odzony powietrzem
Pojemno艣膰 49 ccm
Moc 2.2 kW/7500 obr/min
Moment obrotowy 3.0 Nm/7000 obr/min
Rozruch Elektryczny/No偶ny
Zap艂on CDI
Smarowanie Mokra miska
Stopie艅 kompresji 7.0:1
Przek艂adnia Automatyczna
Przeniesienie nap臋du pas
Hamulce prz贸d/ty艂 tarczowe/b臋bnowe
Por臋dko艣膰 maksymalna 45 km/h
Pojemno艣膰 zbiornika 6l
Akumulator 12V
Ko艂a prz贸d/ty艂 3.5-10
Masa sucha/gotowy do jazdy 86/90 kg
Wymiary 1865*1090*770 mm

Dzisiaj blog Skuterowo.com w plenerze, jak z reszt膮 wida膰. Isette od Benyco to jest nowy skuter, kt贸ry dopiero w tym sezonie pojawi艂 si臋 na polskim rynku i jest on troch臋 nietypowy. Ma on te偶 troch臋 inne wyposa偶enie ni偶 podobne konstrukcje typu retro. W om贸wieniu tego sprz臋tu dzisiaj pomo偶e mi Andrzej, przedstawiciel importera. No i w艂a艣nie 鈥 co on ma takiego dziwnego, niespotykanego w tym segmencie?

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Przede wszystkim to wahacz pchany, kt贸ry jest dosy膰 niestandardowym rozwi膮zaniem. Nie znajdziemy tutaj klasycznych amortyzator贸w.

Zobaczmy jak to wygl膮da z bliska, bo to jest w艂a艣nie chyba dosy膰 podobne rozwi膮zanie jakie mo偶emy zobaczy膰 w innych w艂oskich konstrukcjach, na pewno w Mosquito, tak?

Tak, b膮d藕 te偶 w starszych konstrukcjach Vespy, albo Lambretty.

A tylne zawieszenie?

Tylne zawieszenie to klasyczny amortyzator.

Jeste艣my w stanie go zobaczy膰, bo on jest dosy膰 bardzo obudowany, nie?

Tak, jest dosy膰 mocno os艂oni臋ty.

Aha, czyli nie zobaczymy, ale to jest pojedynczy amortyzator?

Tak, to jest pojedynczy amortyzator, ale tutaj mo偶emy zobaczy膰, 偶e jest wzmocniony elementem przykr臋conym r贸wnie偶 do silnika, kt贸ry pomaga stabilizowa膰 ko艂o.

Wydech te偶 jest dosy膰 taki... Ja nie widzia艂em w segmencie tanich skuter贸w takiego wydechu.

Tak, wydech jest dosy膰 mocno nawi膮zuj膮cy do Retro konstrukcji sprzed co najmniej 40 lat.

Dobra, co si臋 tu znajduj臋?

To jest schowek na podr臋czne rzeczy. Zmie艣cimy tutaj telefon kom贸rkowy, portfel, klucze, jakie艣 bardzo podr臋czne rzeczy.

Pod kanap膮 zmie艣ci si臋 kask, to jest jaki艣 taki wi臋kszy schowek?

Nie, schowek jest niestety dosy膰 niewielki. Mamy tutaj dost臋p do regulacji ga藕nika pod siedzeniem i dost臋p do wlewu paliwa.

Na co jeszcze ja zwr贸ci艂em uwag臋, gdy po raz pierwszy zobaczy艂em sprz臋t to ten baga偶nik. W jaki spos贸b w og贸le si臋 go, 偶e tak powiem, stosuj臋, u偶ywa?

Do baga偶nika mo偶na zamontowa膰 kufer, albo u偶ywa膰 go do przewo偶enia troch臋 wi臋kszych baga偶y, albo u偶ywa膰 go jako oparcia.

S膮 te偶 nawi膮zania, widz臋, takie do nowoczesno艣ci, czyli 艣wiat艂a led, kierunki + pozycja + stop .

Tak, 艣wiat艂a ledowe generalnie bardziej wytrzyma艂e i o wiele lepiej widoczne.

Okej, a z przodu?

Z przodu znajdziemy klasyczn膮 偶ar贸wk臋 w przedniej lampie, kt贸ra z reszt膮 jest regulowana.

Ten klosz jest jaki艣 taki inny, bo on jest chyba gdzie艣 barwiony, taki przyciemniony jakby sprawia艂 wra偶enie.

Tak, klosz ma, 偶e tak powiem, obram贸wk臋 przyciemnion膮 na matowo, a z przodu r贸wnie偶 ledowe kierunki i specyficznie ukryty klakson.

To faktycznie, ale powiem, 偶e fajnie wygl膮da. Jeszcze nie rozmawiali艣my o manetkach, a one te偶 s膮 dosy膰 inne.

Tak, manetki zdecydowanie zwracaj膮 uwag臋. S膮 pogrubione na 艣rodku i dosy膰 g臋sto karbowane. To r贸wnie偶 nawi膮zanie do klasyki.

I odci臋cie zap艂onu, to si臋 nie cz臋sto zdarza w 50-tkach.

Tak, to taki smaczek.

Okej, odpalisz? Poka偶esz jak to brzmi?

Oczywi艣cie. Isette jest dosy膰 cicha i niewiele pali, jakie艣 2.5 l / 100 km.

Dobra, i jak wiadomo homologacyjne jest wym贸g, 偶eby to jecha艂o 45 km/h, nie wi臋cej.

Oczywi艣cie skuter spe艂nia wymagania homologacyjne, ale oczywi艣cie mo偶na go odblokowa膰.

A jak si臋 go odblokuj臋?

To pr臋dko艣膰 maksymalna wzrasta do oko艂o 70 km/h.

To w艂a艣ciwie tyle, je艣li chodzi o ten sprz臋t. Chyba om贸wili艣my wszystkie najwa偶niejsze podzespo艂y i te偶 om贸wili艣my to co najwa偶niejsze, czyli kwestia designu. Wydaj臋 mi si臋, 偶e b臋dzie si臋 wyr贸偶nia膰 na drogach, bo za tak膮 cen臋 no nie mo偶na chyba znale藕膰 podobnej konstrukcji.

Po za tym nasz skuter jest dost臋pny w pi臋ciu wersjach malowania.

I jakie s膮? Bo to jest taka kremowa, tak?

Tak, taki kremowy/be偶owy, czerwony, zielony, czarny i szary.

Jaka jest Twoja reakcja?
75%
0%
0%
3 Komentarze

Podziel si臋 opini膮

lub