Aktualnie czytasz:
Test Piaggio NRG MC 3: Miejski wojownik
0

Model Piaggio NRG MC3 jest skuterem typowo miejskim. 艢wietnie czuje si臋 w korkach. Chcieli艣my sprawdzi膰 na co go tak naprawd臋 sta膰. Oto nasze wyniki... Skuter posiada bardzo ciekaw膮 stylistyk臋. Dosadnie podkre艣la ona sportowe zap臋dy tego pojazdu.

Wyko艅czenie stoi na wysokim poziomie. Patrz膮c z przodu mamy jednak wra偶enie, 偶e 艣wiat艂a powinny by膰 jakby wi臋ksze. W og贸le ca艂y skuter mimo, 偶e ciekawy stylistycznie sprawia wra偶enie troch臋 zbyt w膮skiego. Z drugiej jednak strony ma艂a szeroko艣膰 pojazdu zapewnia lepsze manewrowanie w korkach. Niedu偶膮 wad膮 ale zauwa偶aln膮 jest do艣膰 w膮ski podest na nogi. Wszyscy je偶d偶膮cy narzekali na ten element. Deska rozdzielcza jest bardzo czytelna.

Bardzo mi艂ym gestem ze strony Piaggio by艂o umieszczenie w tym modelu obrotomierza. Jest to plus, szczeg贸lnie dla os贸b chc膮cych tuningowa膰 swoje pojazdy. Poza obrotomierzem mamy pr臋dko艣ciomierz, wska藕nik poziomu paliwa, kontrolk臋 oleju, kierunk贸w i rezerwy paliwa. Lusterka wsteczne zapewniaj膮 niez艂膮 widoczno艣膰, cho膰 czasem nie wystarczaj膮c膮. Schowek jest do艣膰 pojemny. Wiele do 偶yczenia pozostawiaj膮 艣wiat艂a w kt贸re wyposa偶ony jest ten pojazd.

Brak jest 艣wiate艂 drogowych (tylko 艣wiat艂a mijania). Takie rozwi膮zanie nie zapewnia nale偶ytego o艣wietlenia podczas jazdy w nocy za miastem. Kanapa jest w miar臋 wygodna a jej profilowanie i mi臋kko艣膰 zapewniaj膮 dostateczny komfort jazdy zar贸wno dwie osoby jak i solo. Zbiornik paliwa nie powala swoj膮 pojemno艣ci膮 na kolana. Dost臋p do niego i do zbiornika oleju jest dobry. Og贸lna funkcjonalno艣膰 pojazdu sprawia, 偶e jest on nieocenionym pomocnikiem codziennym zmaganiu si臋 z miejsk膮 d偶ungl膮. Wra偶enia z jazdy s膮 mi艂e. Skuter rusza zdecydowanie, jednak przyspieszenie nie jest takie jak w typowych konstrukcjach sportowych. Pr臋dko艣膰 maksymalna wynosi 81 km/h co nie jest z艂ym wynikiem.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Zawieszenie nie zawsze zapewnia odpowiednie t艂umienie nier贸wno艣ci. Opony posiadaj膮 seryjnie bie偶nik szosowy. S膮 dobrej jako艣ci zapewniaj膮c prawid艂ow膮 przyczepno艣膰 w ka偶dych warunkach. Uk艂ad hamulcowy to tarcza z przodu i hamulec b臋bnowy z ty艂u. Ca艂y uk艂ad dzia艂a bardzo poprawnie. Skuteczno艣膰 hamowania jest w zupe艂no艣ci zadowalaj膮ca. Skuter w cyklu mieszanym spala 艣rednio 3,70 鈥 3,74 litra (wersja odblokowana) co nie jest wynikiem najlepszym. Nale偶y wzi膮膰 pod uwag臋 t臋 kwesti臋 podczas planowania dalszych wycieczek. Spalanie z pasa偶erem wacha si臋 w tych samych granicach warto艣ci. Zu偶ycie oleju to 0,11 L na 100 km.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%