
Citystar 50 to dowód na to, że miejski skuter nie musi być zwykłymi dwoma kółkami. Propozycja z segmentu droższych modeli i lepiej dopracowanych. Nad bezpieczeństwem czuwają tu zarówno z przodu, jak i z tyłu sporych rozmiarów hamulce tarczowe, które ułatwią szybkie wyhamowanie niezależnie od sytuacji.
Co więcej, pod kanapą znajdziemy pojemny schowek, który umożliwia przechowanie w nim kasku oraz inne drobiazgi, potrzebne nam podczas podróży. Duża kanapa pozwala na wygodną jazdę nie tylko kierowcy, ale i pasażerowi. O jego innowacyjnych rozwiązaniach świadczy chociażby gniazdko 12V, dzięki któremu podepniemy nawigację, albo nasz telefon.
- Silnik - dwusuwowy
- Pojemność: 50 cm3
- Chłodzenie - Powietrzem
- Rozrusznik - Elektryczny + nożny
- Moc - 4,4 KM przy 6600 obr/min
- Rama - Rurowa
- Zawieszenie przód - Widelec teleskopowy hydrauliczny
- Zawieszenie kół - Amortyzator z tłumieniem olejowym regulowany 5 poz.
- Koło przód / tył - 13" / 13"
- Hamulec przód / tył - Tarczowy Φ 240 mm / Tarczowy Φ 190mm
Ja mam peugeot citystar 50 2 letni i jak narazie wszystko ok dobrze sie sprawuje jak cos to mozna sie pytac o wszystko
Masz na gaźniku czy wtrysku?ja się przymierzam ale będę szukał gaznika
Witam masz na wtrysku tego peugeota
Witam.
Jakie osiągi ma ten skuter?
Pytam, ponieważ ja posiadam Kymco new dink 50 4t i jestem bardzo zadowolony, ale niestety pod wyższe górki nie za bardzo sobie radzi, a już w dwie osoby miewa czasem duże problemy.
Dlatego szukam drugiego, z tym że dwusuwa.
Chciałem zapytać jak ten Peugeot radzi sobie pod góry i jaką jest w stanie osiągnąć prędkość na drodze?
I jeszcze ważne pytanie, otóż czy lepiej z gaźnikiem, czy na wtrysk?
Będę wdzięczny za porady za co z góry dziękuję I pozdrawiam.
Czy 50 ccm to nie za mało jak na tak duży skuter?