Nowy skuter Junak 711 2019: Pierwsze wrażenia

Junak 711, którym mieliśmy okazję pojeździć już kilka dni, to nowość w ofercie polskiego Junaka. Wzbudza spore zainteresowanie, stąd mamy kilka odpowiedzi na typowe pytania. 

Leszek od kilku dni jeździ do pracy na zupełnie nowym skuterze Junak 711, który uzupełnia ofertę polskiej marki. Często zaczepiany na światłach i podpytywany przez osoby nie związane z branżą motocyklową, postanowił odpowiedzieć na kilka pytań. Przy okazji dzieli się pierwszymi wrażeniami z jazdy nowym modelem Junaka.

W takim razie: czy Leszek sam przykleił sobie logo Junaka na skuter? Oczywiście, że nie! Junak 711 jest w ofercie od tego roku, to nowość, która może spodobać się osobom mieszkającym zwłaszcza w wielkim mieście. Warto wiedzieć, że Junak to nadal polska marka, która jest w rękach polskiej spółki. Pojazdy produkowane są w Chinach, ale jak słusznie zauważa Leszek – co teraz nie jest produkowane w Chinach? Zwłaszcza w przypadku motocykli klasy 125, gdzie większość dużych marek (japońskich i europejskich) produkuje swoje pojazdy właśnie w Kraju Środka.

Junak 711 2019

To pierwszy maxi-skuter Junaka tej pojemności, czyli popularnego segmentu 125 ccm. 711 wizualnie zbliżony jest do topowych modeli japońskich, z ładną, LED-ową lampą z przodu i wyraźnie większymi gabarytami. Pod kanapą zmieszczą się dwa kaski, a kierowca znajdzie sporo miejsca na nogi.

Oczywiście 711 spełnia normy emisji spalin Euro 4, wyposażony jest w czterosuwową jednostkę napędową z wtryskiem paliwa. Maxi posiada także zintegrowany układ hamulcowy CBS i analogowo-cyfrowe zegary. 

[trending]

 

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button