Aktualnie czytasz:
Nowy Harley-Davidson Sportster Iron 1200 2018. Większy, mocniejszy i z ABS-em
0

Pierwszy składnik receptury na sukces modelu Iron 1200 to moc. Silnik Evolution® 1200 V-Twin o pojemności 1202 cm3 zapewnia o 36% większy moment obrotowy (98,97 Nm vs 72,94 Nm) w porównaniu do silnika Evolution 883 napędzającego nasz agresywny, miejski Sportster Iron 883.

Iron 1200 to jeszcze większy uliczny wojownik – oferuje niezwykłe przyśpieszenie i więcej mocy w średnim zakresie obrotów, pozwalając bez trudu pokonywać każde uliczne korki. A więcej mocy to więcej nieskrępowanej zabawy.

Satynowo-czarna kierownica Mini Ape to jeden z najważniejszych elementów stylistycznych chopperów powstających w przydomowych garażach, nadający im tak niezwykły charakter. Kierownica o średnicy 2,5 cm ma wysokość 22,2 cm, szerokość 81,2 cm i jest cofnięta o 16,5 cm, zapewniając optymalne i komfortowe ułożenie rąk motocyklisty. Otaczająca reflektor owiewka w kolorze błyszczącej czerni jest inspirowana stylistyką z zachodniego wybrzeża i podkreśla charakter wysokiej kierownicy. Chroni motocyklistę przed wiatrem przy dużych prędkościach i stanowi pole do popisu w zakresie personalizacji. Pomniejszone siodło Café Solo płynnie łączy się z tylnym błotnikiem, a jego kształt utrzymuje kierowcę w miejscu, gdy silnik Evolution 1200 pokazuje, na co go stać.

ZOBACZ TAKŻE: Harley-Davidson Sportster Forty-Eight Special 2018. Buntownicza stylistyka, dynamiczna platforma

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.

Na klasyczny dla maszyn Sportster zbiornik paliwa o pojemności 12,5 l naniesiono grafiki w postaci wielokolorowych pasów dokładnie dopasowanych do profilu zbiornika. Są one dodatkowo uwydatnione przez ciemne elementy wykończenia silnika. Opcje lakieru na zbiorniku paliwa obejmują kolory czarny Vivid Black, wiśniowy Twisted Cherry oraz biały Billiard White i kontrastują z owiewką w błyszczącym kolorze czarnym.

Cały układ napędowy jest lakierowany w bardzo popularnym kolorze: górne i dolne pokrywy zaworowe w kolorze czarnym, czarne tłumiki i osłony wydechu oraz czarne pokrywy zapłonu, główna oraz przekładni. Chromowane tuleje oraz osłony popychaczy to jedyne jasne elementy, które dodatkowo podkreślają kształt silnika V-Twin. Model Iron 1200 jest wyposażony w całkowicie czarne, 9-ramienne koła (19-calowe przednie i 16-calowe tylne) oraz czarną osłonę pasa napędowego i tylne koło pasowe.

Motocykl Iron 1200 posiada w standardzie inteligentny system zabezpieczeń Harley-Davidson wraz z kluczykiem „hands free” oraz system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS).

Harley-Davidson Sportster Iron 1200 – zdjęcia:

Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej www.harley-davidson.pl

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
50%
Interesujące
50%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%