Aktualnie czytasz:
Test Kymco Agility 50 4T: M贸j Test
3

Po raz pierwszy jak ujrza艂em Agility, mia艂em mieszane uczucia. Wygl膮dem bardzo niepozorny, zgrabny o 艂adnej sylwetce skuter z ka偶d膮 chwil膮 coraz bardziej mnie ciekawi艂. Jest 艣redniej wielko艣ci porz膮dnie wykonany, z dobrze spasowanymi plastikami i niezawodnym silnikiem jak na sprz臋t za oko艂o 4200 z艂.

Hamulce w Kymco Agility 50

Hamulce w Kymco Agility 50

Wygl膮d zewn臋trzny. Na pierwszy rzut oka Agility prezentuje si臋 nowocze艣nie i zgrabnie. 艁adny niebieski odcie艅 dobrze komponuje sie z czarnymi plastikami.Skuter stoi na 12 calowych aluminiowych ko艂ach. Z przodu znajdziemy hamulec tarczowy z ty艂u standardowo b臋ben. Takie po艂膮czenie daje nam wydajny zestaw kt贸ry w bardzo kr贸tkim czasie zatrzyma nasz pojazd, ze wzgl臋du na nie du偶膮 mas臋 w艂asn膮 bo 92.5 kg. 聽Du偶a profilowana kanapa spokojnie starcza dla kierowcy i pasa偶era , natomiast niestety jest zbyt twarda. Warte uwagi s膮 podn贸偶ki pasa偶era kt贸re wielko艣ci膮 i kszta艂tem s膮 bardzo wygodne i fajnie wygl膮daj膮. Minusem jest w膮ska przednia owiewka kt贸ra niestety dostatecznie chroni nogi przed wiatrem, trzeba mie膰 je blisko siebie aby nie wystawa艂y po bokach inaczej szybko marzn膮. Agility wa偶y jest 艂atwy w prowadzeniu i przeciskanie si臋 w korku to czysta przyjemno艣膰. 艁atwy w manewrowaniu.

Silnik. Silnik czterosuwowy o mocy 3,6 km ch艂odzony powietrzem, ma przyzwoit膮 kulture pracy jest bardzo cichy i ekonomiczny. Spalanie kszta艂tuje sie na poziomie oko艂o 2 litr贸w. Jazda po mie艣cie jest troch臋 utrudniona przez s艂abe przyspieszenie, kt贸re po d艂u偶szym czasie zaczyna irytowa膰. Prostym i tanim rozwi膮zaniem tego problemu jest wymiana standardowych rolek wariatora z 7,5 na 6 gramowe. Poprawia to osi膮gi przyspieszenia o oko艂o 5 sek. od 0-50 km/h. Po takim zabiegu irytacja odchodzi w zapomnienie. Skuter pewnie i jednostajnie przyspiesza , nie ma "dziury" w 偶adnych zakresie pr臋dko艣ci. 聽Pr臋dko艣膰 maksymalna na prostej mie艣ci si臋 w przedziale 65-70 km/h. G贸rna granica ograniczona modu艂em CDI , po usuni臋ciu ostatniej blokady uzyskujemy 80-85 km/h. Pokonanie bez przerwy dystansu kilkudziesi臋ciu kilometr贸w nie powoduje zadyszki silnika nawet w bardzo upalne dni. Mi艂ym zaskoczeniem jest jazda z pasa偶erem. Osi膮gi s膮 prawie takie same jesli chodzi o v max i przyspieszenie, zawieszenie te偶 "daje rade" . Dobrze sk艂ada si臋 w zakr臋tach i jest bardzo przewidywalny. 聽Zestrojone jest do艣膰 twardo, co skutkuje nie mi艂ym odczuciem podczas pokonywania naszych polskich dziur. Czasami potrafi wyrwa膰 kierownic臋 z rak.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Deska rozdzielcza Kymco Agility

Deska rozdzielcza Kymco Agility

Detale i wyposa偶enie. Agility wyposa偶ony jest w bardzo wydajny przedni reflektor, wyposa偶ony w 偶ar贸wk臋 H7. Do艣wietlanie w czasie jazdy po zmroku naprawd臋 jest niez艂e. Deska rozdzielcza jest bardzo czytelna , nie znajdziemy na niej zb臋dnych bajer贸w.聽Mamy wska藕nik pr臋dko艣ciomierza, licznik kilometr贸w, kontrolk臋 d艂ugich 艣wiate艂 i kierunkowskaz贸w no i oczywi艣cie wska藕nik poziomu paliwa.聽Warto zaznaczy膰 偶e podczas uruchomienia kierunkowskazu us艂yszymy charakterystyczny sygna艂 dzwiekowy, kt贸ry przypomina nam o w艂膮czonym kierunku po wykonaniu manewru. Niby ma艂a rzecz a jednak bardzo wp艂ywa na poziom bezpiecze艅stwa podczas poruszania si臋 po mie艣cie. Bardzo 艂adnie wygl膮da pod艣wietlenie zegar贸w w nocy. Ciekawa kolorystyka i kontrastowe zestawienie barw sprawia 偶e wszystko jest czytelne.聽Pod kanapa znajdziemy wlew paliwa umieszczony聽na tylnej cz臋艣ci skutera oraz obszerny schowek,聽odpowiednio wyprofilowany spokojnie mie艣ci jeden standardowy kask i tyle. Lusterka s膮 ma艂e i widoczno艣膰 jest ograniczona, zamocowane na kr贸tkich wysi臋gnikach nie si臋gaj膮 na ca艂y obszar s膮siedniego pasa.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Kymco Agility 50 4T - 50 jest bardzo przyzwoicie wykonanym skuterem , kt贸ry jest wart swojej ceny w zestawieniu do konkurencji. Jest to doskona艂y wyb贸r jako pierwszy sprz臋t dla ka偶dego kto zaczyna swoj膮 przygod臋 z jedno艣ladem. Model ten cieszy si臋 du偶膮 bezawaryjno艣ci膮 , jest bardzo rzadkim go艣ciem w serwisie, daje sporo frajdy z jazdy.

Jaka jest Twoja reakcja?
75%
4%
10%