Kymco Nexxon 50 to brat bliźniak Ferro 202 i daleki kuzyn Zippa Nekena. Na pierwszy rzut oka Nexxon budzi mieszane uczucia. Z jednej strony duże koła, umieszczony centralnie silnik i napęd łańcuchem narzucają skojarzenie z małymi motocyklami. Jednak gdy spojrzymy na łagodne linie nadwozia, zauważymy nieagresywną stylistykę, brak krzykliwych naklejek i opony rodem z roweru stwierdzamy, że jest to pojazd dla nastolatków, którzy dopiero co zdali na kartę motorowerową.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Kymco Nexxon 50
Kymco Nexxon 50 : Dane techniczne
Opona przednia | 2,5-17″ | |
Opona tylna | 2,75-17″ | |
Koło przód | 17” | |
Koło tył | 17″ | |
Hamulec przedni | tarczowy | |
Hamulec tylny | tarczowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | czterosuwowy | |
Moc | 3,2 KM przy 8000 obr/min | |
Moment obrotowy | 3,2 Nm przy 4000 obr/min | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Sprzęgło | półautomatyczne czterobiegowe | |
Długość (mm) | 1995 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 690 | |
Wysokość (mm) | 1090 | |
Masa bez płynów (kg) | 94 kg |