125 ccm
Aktualnie czytasz:
Keeway Cityblade 125: 3 zalety i 3 wady
2

Keeway City Blade 125 to stosunkowo nowy model na naszym rynku, choć od roku znany już w ofercie chińskiego producenta. Czy warto kupić Keeway Cityblade 125? Zobaczymy po pierwszych testach i ujawnieniu ceny za ten pojazd.

Co rzuca się w oczy? Przede wszystkim uderzające podobieństwo do Hondy PCX 125. Na tym jednak podobieństwa się kończą. O ile PCX to dynamiczny skuter napędzany nowoczesnym silnikiem, w City Blade 125 znajdziemy raczej zabytkową jednostkę… Chociaż w zasadzie można by zaliczyć to do wad, niewątpliwie ten typ silnika jest łatwy w naprawie i nie wymaga fachowych narzędzi.

Wady:

  1. Silnik chłodzony powietrzem i zasilany gaźnikiem. Chociaż dla konserwatystów może być to zaletą, w obecnych czasach takie rozwiązanie jest raczej przestarzałe i niezbyt ekonomiczne. Także trwałość silnika nie należy do szczególnie wysokich jak na obecne standardy – siateczkowy filtr oleju przepuszcza sporo brudu i wymaga częstego czyszczenia.
  2. Jak stary silnik, to i wysilenie niewielkie. Keeway osiąga tylko nieco ponad 9 KM, co przy jego wadze aż 122 kg nie wróży dobrze.
  3. Cena, biorąc pod uwagę inne modele Keewaya na naszym rynku może nie być zbyt atrakcyjna. Zobaczymy po jego wejściu do sprzedaży.

Zalety:

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

  1. Jest to spory skuter zapewniający wygodną pozycję za kierownicą i dobre oparcie dla nóg.
  2. Schowek wróży sporą ilość miejsca na bagaż.
  3. Jest po prostu ładny J

Czy warto kupić Keeway Cityblade 125? Zobaczymy po pierwszych testach i ujawnieniu ceny za ten pojazd.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
67%
Interesujące
17%
heh...
17%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe col_kurtz
    26 listopada 2014 at 09:00

    „Zabytkowy silnik” – gaźnik, siateczkowy filtr, chłodzony powietrzem, nieco powyżej 9 KM. Bliźniak kymco agility city?
    Tam przeglądy są chyba co 2 tys. km.

  • Zdjęcie profilowe PC_user_out
    26 listopada 2014 at 09:08

    Cena będzie wzięta z sufitu i zupełnie od czapy, bo teraz najlepiej się ZARABIA na 125-tkach. Masz ciśnienie na zakup to… PŁAĆ. 🙂

    I tak trudno było wkleić te kilka fotek celem lepszego zobrazowania tej WIELKIEJ niewiadomej…

    http://www.scooter-infos.com/photos-actualite-10581-keeway-nouveau-city-blade-125.html

    Szału wizualnie na mnie nie robi, rozruch wyłacznie elektryczny (pewnie można też jednak dołożyć to odpalanie z kopniaka w oparciu o graty od innych modeli), ale biorąc pod uwagę, że silnik to jakiś tam wariant 4T GY6 152 QMI (dość podatny na tuning pojemnościowy i moce rzędu realnych 12 KM) to w przypływie euforii wydałbym te… 4500 za sztukę nówkę.

    Btw. Zamiast czwórki z przodu, będzie jednak siódemka. Conajmniej. 😛