Aktualnie czytasz:
Kawasaki Vulcan S: Dane techniczne, cena i opinie
2

Vulcan’em S od Kawasaki wkraczamy w kolejną serię od tego producenta. Mowa o świetnie wyglądających Cruiserach. Motocykl wyposażony w dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia. Vulcan S to propozycja zarówno dla mniej doświadczonych motocyklistów, jak i tych bardziej doświadczonych, gotowych na dalekie podróże.

Nad bezpiecznym hamowaniem w każdych warunkach czuwają świetne tarcze o sporym rozmiarze. To pozwoli na dużą siłę hamowania i możliwość opanowania motocykla nawet w najbardziej awaryjnych sytuacjach.

 
Czytaj
REKLAMA

TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!

Szczegóły
Cena

Od 34 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
Średnica x skok - 83 x 60 mm
Stopień sprężania - 10:8:1
Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Zapłon - Elektroniczny
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne - Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy - 35 kW
Emisja C02 - 109 g/km
Zestaw dławiący - 35 kW Dostępny
Maksymalny moment obrotowy - 63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad - 120 mm
Skok zawieszenia, przednie - 130 mm
Skok zawieszenia, tylne - 80 mm
Opona, przednia - 120/70 R18M/C 59H
Opona, tylna - 160/60 R17M/C 69H
Kąt skrętu - L/P 35° / 35°
Dł x Szer x Wys - 2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi - 1,575 mm
Prześwit pod pojazdem - 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 14 litrów
Pojemność zbiornika paliwa - 14 litrów
Wysokość siedzenia - 705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 229 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
67 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
77%
Interesujące
10%
heh...
13%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
2 Komentarze
  • P
    28 czerwca 2018 at 14:27
    Plusy

    Wspaniały silnik
    Zwrotny jak na ten typ moto
    Lekki
    Regulowane klamki i podnóżki

    Minusy

    Kilka KM za mało
    Twardy tylny zawias i kanapa
    Praktycznie jednoosobowy

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Fajne, niewielkie moto. Jeżdżę już 2 sezony. Trasy krótkie i takie ponad 500km na dzień. Niezbyt wygodny, ale dzięki silnikowi z er6 dobrze śmiga. Oczywiście przy 150km/h już nie jest taki żwawy, ale to nie moto do ciśnięcia na prostej. Zaskakująco dobrze śmiga na winklach.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości