Vulcan’em S od Kawasaki wkraczamy w kolejną serię od tego producenta. Mowa o świetnie wyglądających Cruiserach. Motocykl wyposażony w dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia. Vulcan S to propozycja zarówno dla mniej doświadczonych motocyklistów, jak i tych bardziej doświadczonych, gotowych na dalekie podróże.
Nad bezpiecznym hamowaniem w każdych warunkach czuwają świetne tarcze o sporym rozmiarze. To pozwoli na dużą siłę hamowania i możliwość opanowania motocykla nawet w najbardziej awaryjnych sytuacjach.
- SILNIK:
- Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
- Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
- Średnica x skok - 83 x 60 mm
- Stopień sprężania - 10:8:1
- Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
- Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
- Zapłon - Elektroniczny
- Układ rozruchowy - Elektryczny
- Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa
- HAMULCE I ZAWIESZENIE:
- Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
- Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
- Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
- Zawieszenie, tylne - Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego
- OSIĄGI:
- Moc maksymalna - 45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
- Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy - 35 kW
- Emisja C02 - 109 g/km
- Zestaw dławiący - 35 kW Dostępny
- Maksymalny moment obrotowy - 63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
- Przełożenie - 6-biegowa
- Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony
- RAMA I WYMIARY:
- Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
- Ślad - 120 mm
- Skok zawieszenia, przednie - 130 mm
- Skok zawieszenia, tylne - 80 mm
- Opona, przednia - 120/70 R18M/C 59H
- Opona, tylna - 160/60 R17M/C 69H
- Kąt skrętu - L/P 35° / 35°
- Dł x Szer x Wys - 2,310 x 880 x 1,100 mm
- Rozstaw osi - 1,575 mm
- Prześwit pod pojazdem - 130 mm
- Pojemność zbiornika paliwa - 14 litrów
- Pojemność zbiornika paliwa - 14 litrów
- Wysokość siedzenia - 705 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku - 229 kg
Fajne, niewielkie moto. Jeżdżę już 2 sezony. Trasy krótkie i takie ponad 500km na dzień. Niezbyt wygodny, ale dzięki silnikowi z er6 dobrze śmiga. Oczywiście przy 150km/h już nie jest taki żwawy, ale to nie moto do ciśnięcia na prostej. Zaskakująco dobrze śmiga na winklach.
Motor dla poczatkujacych, ladny fajnie wywazony