Aktualnie czytasz:
Kawasaki Vulcan S: Dane techniczne, cena i opinie
2
 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

Vulcan'em S od Kawasaki wkraczamy w kolejną serię od tego producenta. Mowa o świetnie wyglądających Cruiserach. Motocykl wyposażony w dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia. Vulcan S to propozycja zarówno dla mniej doświadczonych motocyklistów, jak i tych bardziej doświadczonych, gotowych na dalekie podróże.

Nad bezpiecznym hamowaniem w każdych warunkach czuwają świetne tarcze o sporym rozmiarze. To pozwoli na dużą siłę hamowania i możliwość opanowania motocykla nawet w najbardziej awaryjnych sytuacjach.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Szczegóły
Cena

Od 34 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
Średnica x skok - 83 x 60 mm
Stopień sprężania - 10:8:1
Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Zapłon - Elektroniczny
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne - Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy - 35 kW
Emisja C02 - 109 g/km
Zestaw dławiący - 35 kW Dostępny
Maksymalny moment obrotowy - 63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad - 120 mm
Skok zawieszenia, przednie - 130 mm
Skok zawieszenia, tylne - 80 mm
Opona, przednia - 120/70 R18M/C 59H
Opona, tylna - 160/60 R17M/C 69H
Kąt skrętu - L/P 35° / 35°
Dł x Szer x Wys - 2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi - 1,575 mm
Prześwit pod pojazdem - 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 14 litrów
Pojemność zbiornika paliwa - 14 litrów
Wysokość siedzenia - 705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 229 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
168 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
73%
6%
0%
  • P
    28 czerwca 2018 at 14:27
    Plusy

    Wspaniały silnik
    Zwrotny jak na ten typ moto
    Lekki
    Regulowane klamki i podnóżki

    Minusy

    Kilka KM za mało
    Twardy tylny zawias i kanapa
    Praktycznie jednoosobowy

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Fajne, niewielkie moto. Jeżdżę już 2 sezony. Trasy krótkie i takie ponad 500km na dzień. Niezbyt wygodny, ale dzięki silnikowi z er6 dobrze śmiga. Oczywiście przy 150km/h już nie jest taki żwawy, ale to nie moto do ciśnięcia na prostej. Zaskakująco dobrze śmiga na winklach.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości