ZX-10RR ze stajni Kawasaki to motocykl wyścigowy z kolekcji Supersport. Jednoślad powstał we współpracy z zespołem Kawasaki w WSBK. Model swoje prawdziwe oblicze może pokazać dopiero na torze wyścigowym, gdzie przetestować możemy jego prawdziwe osiągi, jednak sprawdzi się także na innej nawierzchni, łącznie z miejskimi korkami.
W Kawasaki ZX-10RR znajdziemy zmodyfikowaną główkę głowice, czy zmienione skrzynie korbowe. Wyposażony został również w system Quickshifter, który pozwala podwyższyć, albo obniżyć bieg nie tracąc przy tym na przyśpieszeniu, natomiast KQS umożliwia zmianę biegów bez wciskania sprzęgła. O tym, że jest to motocykl wyścigowy świadczą zastosowane elementy takie jak owiewki poprawiające aerodynamikę i chroniące kierowcę przed wiatrem.
- SILNIK:
- Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika 998 cm³
- Średnica x skok 76 x 55 mm
- Stopień sprężania 13.0:1
- Układ zaworów 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
- Układ rozruchowy Elektryczny
- Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
- HAMULCE I ZAWIESZENIE:
- Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
- Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy
- Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
- Zawieszenie, tylne Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
- OSIĄGI:
- Moc maksymalna 147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
- Emisja C02 162 g/km
- Moc maksymalna z powietrzem RAM 154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy 113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min
- Przełożenie 6-biegowa, kasetowa
- Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
- RAMA I WYMIARY:
- Ślad 107 mm
- Skok zawieszenia, przednie 120 mm
- Skok zawieszenia, tylne 114 mm
- Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
- Dł x Szer x Wys 2,090 x 740 x 1,145 mm
- Rozstaw osi 1,440 mm
- Prześwit pod pojazdem 145 mm
- Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
- Wysokość siedzenia 835 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku 206 kg