Kawasaki Ninja ZX-10RR: Dane techniczne, cena i opinie

ZX-10RR ze stajni Kawasaki to motocykl wyścigowy z kolekcji Supersport. Jednoślad powstał we współpracy z zespołem Kawasaki w WSBK. Model swoje prawdziwe oblicze może pokazać dopiero na torze wyścigowym, gdzie przetestować możemy jego prawdziwe osiągi, jednak sprawdzi się także na innej nawierzchni, łącznie z miejskimi korkami.

W Kawasaki ZX-10RR znajdziemy zmodyfikowaną główkę głowice, czy zmienione skrzynie korbowe. Wyposażony został również w system Quickshifter, który pozwala podwyższyć, albo obniżyć bieg nie tracąc przy tym na przyśpieszeniu, natomiast KQS umożliwia zmianę biegów bez wciskania sprzęgła. O tym, że jest to motocykl wyścigowy świadczą zastosowane elementy takie jak owiewki poprawiające aerodynamikę i chroniące kierowcę przed wiatrem.

 

  • SILNIK:
  • Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
  • Pojemność skokowa silnika 998 cm³
  • Średnica x skok 76 x 55 mm
  • Stopień sprężania 13.0:1
  • Układ zaworów 16 zaworów DOHC
  • Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
  • Układ rozruchowy Elektryczny
  • Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
  • Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy
  • Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
  • Zawieszenie, tylne Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
  • OSIĄGI:
  • Moc maksymalna 147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
  • Emisja C02 162 g/km
  • Moc maksymalna z powietrzem RAM 154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min
  • Przełożenie 6-biegowa, kasetowa
  • Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
  • RAMA I WYMIARY:
  • Ślad 107 mm
  • Skok zawieszenia, przednie 120 mm
  • Skok zawieszenia, tylne 114 mm
  • Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
  • Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
  • Dł x Szer x Wys 2,090 x 740 x 1,145 mm
  • Rozstaw osi 1,440 mm
  • Prześwit pod pojazdem 145 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
  • Wysokość siedzenia 835 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku 206 kg
REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button