Kawasaki Ninja ZX-10RR: Dane techniczne, cena i opinie

ZX-10RR ze stajni Kawasaki to motocykl wyścigowy z kolekcji Supersport. Jednoślad powstał we współpracy z zespołem Kawasaki w WSBK. Model swoje prawdziwe oblicze może pokazać dopiero na torze wyścigowym, gdzie przetestować możemy jego prawdziwe osiągi, jednak sprawdzi się także na innej nawierzchni, łącznie z miejskimi korkami.

W Kawasaki ZX-10RR znajdziemy zmodyfikowaną główkę głowice, czy zmienione skrzynie korbowe. Wyposażony został również w system Quickshifter, który pozwala podwyższyć, albo obniżyć bieg nie tracąc przy tym na przyśpieszeniu, natomiast KQS umożliwia zmianę biegów bez wciskania sprzęgła. O tym, że jest to motocykl wyścigowy świadczą zastosowane elementy takie jak owiewki poprawiające aerodynamikę i chroniące kierowcę przed wiatrem.

 

  • SILNIK:
  • Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
  • Pojemność skokowa silnika 998 cm³
  • Średnica x skok 76 x 55 mm
  • Stopień sprężania 13.0:1
  • Układ zaworów 16 zaworów DOHC
  • Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
  • Układ rozruchowy Elektryczny
  • Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
  • Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy
  • Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
  • Zawieszenie, tylne Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
  • OSIĄGI:
  • Moc maksymalna 147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
  • Emisja C02 162 g/km
  • Moc maksymalna z powietrzem RAM 154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min
  • Przełożenie 6-biegowa, kasetowa
  • Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
  • RAMA I WYMIARY:
  • Ślad 107 mm
  • Skok zawieszenia, przednie 120 mm
  • Skok zawieszenia, tylne 114 mm
  • Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
  • Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
  • Dł x Szer x Wys 2,090 x 740 x 1,145 mm
  • Rozstaw osi 1,440 mm
  • Prześwit pod pojazdem 145 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
  • Wysokość siedzenia 835 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku 206 kg
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button