Kawasaki Ninja H2: Dane techniczne, cena i opinie

Kawasaki Ninja H2 to przykład motocykla doskonałego. Zastosowany w nim Czterocylindrowy rzędowy silnik doładowany kompresorem został zaprojektowany całkowicie przez Kawasaki. Projektanci marki wydobyli z niego niebanalną moc, wynoszącą 205 KM. Dodatkowo silnik wyposażony w system chłodzący, który zapewnia olej silnikowi, sprężarce i skrzyni biegów. Dzięki temu jest on zawsze żwawy i mamy pewność, że nawet podczas dalszych podróży nie będzie miał on dość.

Jednak możliwość rozwinięcia olbrzymich prędkości łączy się z koniecznością i możliwością szybkiego wyhamowania maszyny. Kawasaki zamontowało parę masywnych, pół-pływających tarcz od Brembo o średnicy 330 mm.

  • SILNIK:
  • Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
  • Pojemność skokowa silnika 998 cm³
  • Średnica x skok 76 x 55 mm
  • Stopień sprężania 8.5:1
  • Układ zaworów 16 zaworów DOHC
  • Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 50 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
  • Zapłon Elektroniczny
  • Układ rozruchowy Elektryczny
  • Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
  • Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy
  • Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
  • Zawieszenie, tylne Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out
  • OSIĄGI:
  • Moc maksymalna 150.8 kW {205 KM} / 11,000 obr./min
  • Emisja C02 198 g/km
  • Moc maksymalna z powietrzem RAM 158.3 kW {215 KM} / 11,000 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 133.5 N•m {13.6 kgf•m} / 10,000 obr./min
  • Przełożenie 6-biegowa, pierścieniowa
  • Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
  • RAMA I WYMIARY:
  • Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
  • Ślad 103 mm
  • Skok zawieszenia, przednie 120 mm
  • Skok zawieszenia, tylne 135 mm
  • Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
  • Opona, tylna 200/55ZR17M/C (78W)
  • Kąt skrętu L/P 27° / 27°
  • Dł x Szer x Wys 2,085 x 770 x 1,125 mm
  • Rozstaw osi 1,455 mm
  • Prześwit pod pojazdem 130 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
  • Wysokość siedzenia 825 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku Tbc
REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. fajny motocykl, z pięknym lakierem, ciekawie zaprojektowany ma jakieś minusy nikomu do końca nie dogodzi, ale dźwięk kompresora i przyspieszenie robią robotę ;))

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button