Kawasaki Ninja H2: Dane techniczne, cena i opinie

Kawasaki Ninja H2 to przykład motocykla doskonałego. Zastosowany w nim Czterocylindrowy rzędowy silnik doładowany kompresorem został zaprojektowany całkowicie przez Kawasaki. Projektanci marki wydobyli z niego niebanalną moc, wynoszącą 205 KM. Dodatkowo silnik wyposażony w system chłodzący, który zapewnia olej silnikowi, sprężarce i skrzyni biegów. Dzięki temu jest on zawsze żwawy i mamy pewność, że nawet podczas dalszych podróży nie będzie miał on dość.

Jednak możliwość rozwinięcia olbrzymich prędkości łączy się z koniecznością i możliwością szybkiego wyhamowania maszyny. Kawasaki zamontowało parę masywnych, pół-pływających tarcz od Brembo o średnicy 330 mm.

  • SILNIK:
  • Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
  • Pojemność skokowa silnika 998 cm³
  • Średnica x skok 76 x 55 mm
  • Stopień sprężania 8.5:1
  • Układ zaworów 16 zaworów DOHC
  • Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 50 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
  • Zapłon Elektroniczny
  • Układ rozruchowy Elektryczny
  • Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
  • Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy
  • Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
  • Zawieszenie, tylne Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out
  • OSIĄGI:
  • Moc maksymalna 150.8 kW {205 KM} / 11,000 obr./min
  • Emisja C02 198 g/km
  • Moc maksymalna z powietrzem RAM 158.3 kW {215 KM} / 11,000 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 133.5 N•m {13.6 kgf•m} / 10,000 obr./min
  • Przełożenie 6-biegowa, pierścieniowa
  • Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
  • RAMA I WYMIARY:
  • Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
  • Ślad 103 mm
  • Skok zawieszenia, przednie 120 mm
  • Skok zawieszenia, tylne 135 mm
  • Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
  • Opona, tylna 200/55ZR17M/C (78W)
  • Kąt skrętu L/P 27° / 27°
  • Dł x Szer x Wys 2,085 x 770 x 1,125 mm
  • Rozstaw osi 1,455 mm
  • Prześwit pod pojazdem 130 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
  • Wysokość siedzenia 825 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku Tbc

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. fajny motocykl, z pięknym lakierem, ciekawie zaprojektowany ma jakieś minusy nikomu do końca nie dogodzi, ale dźwięk kompresora i przyspieszenie robią robotę ;))

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button