Aktualnie czytasz:
Kawasaki Ninja H2: Dane techniczne, cena i opinie
1
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Kawasaki Ninja H2 to przykład motocykla doskonałego. Zastosowany w nim Czterocylindrowy rzędowy silnik doładowany kompresorem został zaprojektowany całkowicie przez Kawasaki. Projektanci marki wydobyli z niego niebanalną moc, wynoszącą 205 KM. Dodatkowo silnik wyposażony w system chłodzący, który zapewnia olej silnikowi, sprężarce i skrzyni biegów. Dzięki temu jest on zawsze żwawy i mamy pewność, że nawet podczas dalszych podróży nie będzie miał on dość.

Jednak możliwość rozwinięcia olbrzymich prędkości łączy się z koniecznością i możliwością szybkiego wyhamowania maszyny. Kawasaki zamontowało parę masywnych, pół-pływających tarcz od Brembo o średnicy 330 mm.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

Od 129 000 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika 998 cm³
Średnica x skok 76 x 55 mm
Stopień sprężania 8.5:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 50 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Zapłon Elektroniczny
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie, tylne Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

OSIĄGI:
Moc maksymalna 150.8 kW {205 KM} / 11,000 obr./min
Emisja C02 198 g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM 158.3 kW {215 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 133.5 N•m {13.6 kgf•m} / 10,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa, pierścieniowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Ślad 103 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 135 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu L/P 27° / 27°
Dł x Szer x Wys 2,085 x 770 x 1,125 mm
Rozstaw osi 1,455 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 825 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku Tbc

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
23 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
83%
Interesujące
17%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Artur
    29 kwietnia 2019 at 16:00
    Plusy

    nietuzinkowy wygląd, dobre prowadzenie przy dużych prędkościach, wygodna pozycja za kierownicą, dobre hamulce, wspaniałe przyspieszenie,

    Minusy

    ciężko znaleźć luz, twardo wchodzą biegi, strasznie drogi,

    fajny motocykl, z pięknym lakierem, ciekawie zaprojektowany ma jakieś minusy nikomu do końca nie dogodzi, ale dźwięk kompresora i przyspieszenie robią robotę ;))

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości