Aktualnie czytasz:
Kawasaki KX250F: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

KX250F od Kawasaki to dopracowany Motocross, którym to jesteśmy w stanie pokonać nawet najtrudniejsze do zdobycia szlaki. Czterosuwowy silnik o pojemności 250 cm3, chłodzony oczywiście cieczą. Przy tej klasie motocykli to standard.

Sportowy charakter widoczny jest na pierwszy rzut oka zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Kawasaki zdecydował się również zredukować masę niektórych elementów, dzięki czemu finalnie model ten waży trochę ponad 100 kilogramów.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Cena

Od 34 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 249 cm³
Średnica x skok - 77 x 53.6 mm
Stopień sprężania - 13.7:1
Układ zaworów - 4 zawory DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 43 mm x 1 (Keihin) z podwójnym wtryskiem
Zapłon - Digital DC-CDI
Układ rozruchowy - Główny nożny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Tarcza pół-pływakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, przedni Separate Function Fork (SFF), typ 2. Tłumienie odbicia: 20-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: 40-stopniowe
Zawieszenie, tylne - Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością), 4-obroty (z dużą prędkością). Tłumienie odbicia: 22-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

OSIĄGI:
Przełożenie - 5-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch
Sprzęgło - Mokre wielotarczowe, manualne

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Obwód, aluminium
Ślad - 126 mm
Skok zawieszenia, przednie - 310 mm
Skok zawieszenia, tylne - 310 mm
Opona, przednia - 80/100-21 51M
Opona, tylna - 100/90-19 57M
Kąt skrętu L/P - 42° / 42°
Dł x Szer x Wys - 2,170 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi - 1,475 mm
Prześwit pod pojazdem - 320 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 6.4 litrów
Wysokość siedzenia - 940 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 104.5 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
88 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
45%
Interesujące
41%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
14%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości