Aktualnie czytasz:
Kawasaki KX250F: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

KX250F od Kawasaki to dopracowany Motocross, kt贸rym to jeste艣my w stanie pokona膰 nawet najtrudniejsze do zdobycia szlaki. Czterosuwowy silnik o pojemno艣ci 250 cm3, ch艂odzony oczywi艣cie ciecz膮. Przy tej klasie motocykli to standard.

Sportowy charakter widoczny jest na pierwszy rzut oka zar贸wno pod wzgl臋dem wizualnym, jak i technicznym. Kawasaki zdecydowa艂 si臋 r贸wnie偶 zredukowa膰 mas臋 niekt贸rych element贸w, dzi臋ki czemu finalnie model ten wa偶y troch臋 ponad 100 kilogram贸w.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Szczeg贸艂y
Cena

Od 34 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Ch艂odzony ciecz膮, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemno艣膰 skokowa silnika - 249 cm鲁
艢rednica x skok - 77 x 53.6 mm
Stopie艅 spr臋偶ania - 13.7:1
Uk艂ad zawor贸w - 4 zawory DOHC
Uk艂ad paliwowy - Wtrysk paliwa: 脴 43 mm x 1 (Keihin) z podw贸jnym wtryskiem
Zap艂on - Digital DC-CDI
Uk艂ad rozruchowy - G艂贸wny no偶ny
Smarowanie - wymuszone, p贸艂sucha miska olejowa

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie - Tarcza p贸艂-p艂ywakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podw贸jny t艂oczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednot艂oczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy odwr贸cony, 48 mm, przedni Separate Function Fork (SFF), typ 2. T艂umienie odbicia: 20-stopniowe. Napi臋cie wst臋pne spr臋偶yny: 40-stopniowe
Zawieszenie, tylne - Nowy Uni-Trak. T艂umienie dobicia: 19-stopniowe (z nisk膮 pr臋dko艣ci膮), 4-obroty (z du偶膮 pr臋dko艣ci膮). T艂umienie odbicia: 22-stopniowe. Napi臋cie wst臋pne spr臋偶yny: w pe艂ni regulowane

OSI膭GI:
Prze艂o偶enie - 5-biegowa
Przeniesienie nap臋du - 艁a艅cuch
Sprz臋g艂o - Mokre wielotarczowe, manualne

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Obw贸d, aluminium
艢lad - 126 mm
Skok zawieszenia, przednie - 310 mm
Skok zawieszenia, tylne - 310 mm
Opona, przednia - 80/100-21 51M
Opona, tylna - 100/90-19 57M
K膮t skr臋tu L/P - 42掳 / 42掳
D艂 x Szer x Wys - 2,170 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi - 1,475 mm
Prze艣wit pod pojazdem - 320 mm
Pojemno艣膰 zbiornika paliwa - 6.4 litr贸w
Wysoko艣膰 siedzenia - 940 mm
Masa pojazdu gotowego do u偶ytku - 104.5 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
199 Oceny
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
59%
2%
16%

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci