Kawasaki KLX 700: Nowy konkurent w klasie adventure?

Oto koncepcyjna wizja nowego motocykla klasy adventure marki Kawasaki. Jak wam się podoba?

Brytyjskie studio koncepcyjne Kardesign Koncepts, specjalnie dla magazynu Motorrad, opracowało propozycję nowego dual-sporta Kawasaki.
Trzeba przyznać, że render prezentuje się bardzo ciekawie i nawet zapożyczone od Yamahy Xt 660 Z Tenere przednie koło wraz z dolną częścią widelca oraz kanapa od Tenere 700 tego nie zmienia. Rzecz jest tym bardziej ciekawa, że na rosnącej fali popularności klasy mniejszych pojemnościowo pojazdów typu adventure, aż się prosi, by większa ilość rynkowych graczy zaproponowała swoją wizję ultra-uniwersalnej i wszędobylskiej maszyny.

Szybka analiza wykazuje, że Kawasaki ma obecnie wszystko, by stworzyć konkurencyjną konstrukcję dla takich motocykli jak Yamaha Tenere 700, czy KTM 790 Adventure.
Platforma w postaci opartego na serii ER modelu Versys nie wymagałaby wielce rewolucyjnych zmian, by na bazie funbike`a stworzyć godnego następce dla takich maszyn jak KLR 650 Tengai, czy KLX 650. Te motocykle przez lata dały się poznać jako pewne i wytrzymałe. Służyły nie tylko podczas dalekich wypraw i jazdy na co dzień, ale także jako wyposażenie wojska. Wyprodukowano nawet specjalną wojskową wersję z silnikiem Diesla! Doświadczenie zebrane przy produkcji takich maszyn z pewnością ułatwiłoby prace nad nową konstrukcją.

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Czy Kawasaki pójdzie w te stronę? Trzymamy za to kciuki, bo rynek maszyn dual-sport ciągle jest głodny większej możliwości wyboru, a sukcesy konkurencyjnych konstrukcji zapewne zaostrzają apetyt.

To jak? KLX 700, czy może KLR 700 Tengai? Jak nazwalibyście nowego adventure`a ze stajni Zielonych?

Inne publikacje na ten temat:
[trending]

2 opinii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button