Kawasaki J125 to jednoślad zaliczający się do grupy maxi-skuterów, dzięki swojej wielkiej kanapie, na której bezproblemowo możemy się poruszać w dwie osoby, zachowując przy tym komfort podróżowania. Skuter wyposażony został w silnik o pojemności 125 cm3, co umożliwia nam jazdę na nim posiadając prawo jazdy kategorii B dłużej niż 3 lata.
Istnieje również opcja kupienia wersji J125 z systemem ABS, co pozytywnie wpływa na hamowanie w każdej sytuacji. Model z ABS to koszt wyższy o tysiąc złotych. To nie dużo, jeśli w grę wchodzi nasze bezpieczeństwo.
- SILNIK:
- Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika - 125 cm³
- Średnica x skok - 54 x 54.5 mm
- Stopień sprężania - 11.7:1
- Układ zaworów - 4 zawory SOHC
- Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 27 mm x 1
- Zapłon - ECU Control (Full transistor)
- Układ rozruchowy - Elektryczny
- Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa
- HAMULCE I ZAWIESZENIE:
- Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 260 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
- Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
- Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 37 mm
- Zawieszenie, tylne - Podwójny amortyzator z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego
- OSIĄGI:
- Moc maksymalna - 9.45 kW {13 KM} / 8,500 obr./min
- Zużycie paliwa - 3.1 l/100 km
- Emisja - C02 3.1 g/km
- Maksymalny moment obrotowy - 10.9 N•m {1.1 kgf•m} / 7,750 obr./min
- Przełożenie - CVT ze sprzęgłem odśrodkowym
- Przeniesienie napędu - Pas
- Przełożenie podstawowe - 2.201 ~ 0.829
- RAMA I WYMIARY:
- Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal
- Ślad - 113 mm
- Skok zawieszenia, przednie - 110 mm
- Skok zawieszenia, tylne - 100 mm
- Opona, przednia - 120/80-14 M/C 58S
- Opona, tylna - 150/70-13 M/C 64S
- Kąt skrętu L/P - 40° / 40°
- Dł x Szer x Wys - 2,235 x 800 x 1,285 mm
- Rozstaw osi - 1,555 mm
- Prześwit pod pojazdem - 145 mm
- Pojemność zbiornika paliwa - 13 litrów
- Wysokość siedzenia - 775 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku - 182 kg