Junak 125 RACER: Opis, cena i dane techniczne

Jednostka napędowa nowego 125 Racer wyróżnia się rasowym brzmieniem, wysoką kulturą pracy, jak również ograniczonym spalaniem. Silnik został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa.

Masywne kształty, ostre linie i sportowe obręcze aluminiowych kół sprawiają, że całość prezentuje się bardzo dojrzale jak na motocykl na prawo jazdy kategorii B.

Przy tym Junak 125 Racer doskonale sprawdza się podczas codziennej miejskiej eksploatacji. Zawieszenie stanowi zoptymalizowany kompromis pomiędzy komfortem, a precyzją prowadzenia.

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. Przejechałem nim 13k od zeszłego roku i nie zgodze się z przedmówca.
    Nie miałem problemów z gaśnięciem na postoju, chyba ze przygazujesz na zimnym i puscisz, to moze zgasnie, zawsze odpala na strzał.

    Serwis ? podaj adres serwisu ktorego trzeba unikać. ja serwisuje sam, byłem tylko na 1 przegladzie gwarancyjnym.
    Pierwsza awaria zdazyla mi się przy 9k przebiegu, urwała mi sie linka gazu, mogło to byc spowodowane tym, że wymieniłem manetki na podgrzewane, a tam była niedoszlifowana prowadnica linki.
    Nie dokręcałem wszystkich śrub przy serwisie, co spowodowało poluzowanie się jednej i peknieciem uszczelki prawej pokrywy silnika ( naprawa w 30min za 20zl ( koszt nowej uszczelki ), powodem luzowania sie tej śruby jest przymocowana do silnika owiewka śrubą łączącą pokrywe do silnika, od wibracji luzuje sie.
    Olej wymieniam czesciej niż proponuje producent i leje motula 7100 full syntetyk 10w40.
    przy 12k wymieniłem napęd. Problematyczne może być znalezienie zębatki tylnej. w Almocie nie maja i trzeba rzeźbić.

    Wczoraj zauważyłem że zaczoł wyciekać mi olej z tylnych amortyzatorów, zapewne dlatego że mam bardzo dziurawa 1km droge dojazdowa do domu i nie oszczedzałem ich.

    wytarła się już guma od dzwnigni zmiany biegów, trzyma się tylko na 1cm gumy

    Osoba które juz kupiły, proponuje wymienić od razu łańcuch na wzmocniony did`a lub rk, bo ten w standardzie jest chyba z gumy i papieru.

    Predkosci jakimi jezdze to licznikowe 100km/h
    spalanie ok 2,5-2,7l

    jak za ta cene? moge polecic.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button