Aktualnie czytasz:
Junak 125 RACER: Opis, cena i dane techniczne
3

Jednostka napędowa nowego 125 Racer wyróżnia się rasowym brzmieniem, wysoką kulturą pracy, jak również ograniczonym spalaniem. Silnik został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa.

Masywne kształty, ostre linie i sportowe obręcze aluminiowych kół sprawiają, że całość prezentuje się bardzo dojrzale jak na motocykl na prawo jazdy kategorii B.

Przy tym Junak 125 Racer doskonale sprawdza się podczas codziennej miejskiej eksploatacji. Zawieszenie stanowi zoptymalizowany kompromis pomiędzy komfortem, a precyzją prowadzenia.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Szczegóły
Cena

6199 zł

Dane techniczne

RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
ZASILANIE SILNIKA WTRYSK PALIWA
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 90 km/h
MOC 8,0 kW / 10,88 KM (przy 8500 RPM)
WAŁEK WYRÓWNAŻAJĄCY TAK
ROZRUCH ELEKTRYCZNY I NOŻNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ TARCZOWY HYDRAULICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 - 17
ROZMIAR OPONY TYŁ 130 / 70 - 17
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 1928 / 766 / 1081
MASA WŁASNA 115 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 780
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 17 L
ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY POMARAŃCZOWO-CZARNY, BIAŁO-CZERWONY, CZARNO-ZIELONY

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
80 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
35%
Interesujące
44%
heh...
2%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
19%
  • ZŁY
    2 grudnia 2018 at 17:44
    Plusy

    TYLKO ŁADNY

    Minusy

    gaśnie podczas jazdy
    gaśnie na postoju
    wrócił niesprawny z serwisu gwarancyjnego
    almot (właściciel) miał gdzieś moje roszczenia z powrotu z serwisu niesprawnego moto
    kiepski wtrysk mimo że to mikuni
    ODRADZAM BO BĘDZIE PŁACZ

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    BEZNADZIEJNY, AWARYJNY 100%

  • Konrad
    11 lipca 2019 at 09:24
    Plusy

    ladny
    zwrotny
    mało pali
    tani
    tanie czesci
    zwrotny
    lekki
    do miasta idealny

    Minusy

    Luzujące się śruby mocowania owiewek przy silniku skutkujące rozszczelnieniem pokrywy
    kanapa nie nadajaca sie na dlugie trasy ( 100km+)
    ciezko dostepne czesci
    mogłby mieć wiecej mocy
    Prowadnica linki do licznika przymocowana na przednim błotniku potrafi sie również luzować i grzechotac przy 5-6k obrotow

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Przejechałem nim 13k od zeszłego roku i nie zgodze się z przedmówca.
    Nie miałem problemów z gaśnięciem na postoju, chyba ze przygazujesz na zimnym i puscisz, to moze zgasnie, zawsze odpala na strzał.

    Serwis ? podaj adres serwisu ktorego trzeba unikać. ja serwisuje sam, byłem tylko na 1 przegladzie gwarancyjnym.
    Pierwsza awaria zdazyla mi się przy 9k przebiegu, urwała mi sie linka gazu, mogło to byc spowodowane tym, że wymieniłem manetki na podgrzewane, a tam była niedoszlifowana prowadnica linki.
    Nie dokręcałem wszystkich śrub przy serwisie, co spowodowało poluzowanie się jednej i peknieciem uszczelki prawej pokrywy silnika ( naprawa w 30min za 20zl ( koszt nowej uszczelki ), powodem luzowania sie tej śruby jest przymocowana do silnika owiewka śrubą łączącą pokrywe do silnika, od wibracji luzuje sie.
    Olej wymieniam czesciej niż proponuje producent i leje motula 7100 full syntetyk 10w40.
    przy 12k wymieniłem napęd. Problematyczne może być znalezienie zębatki tylnej. w Almocie nie maja i trzeba rzeźbić.

    Wczoraj zauważyłem że zaczoł wyciekać mi olej z tylnych amortyzatorów, zapewne dlatego że mam bardzo dziurawa 1km droge dojazdowa do domu i nie oszczedzałem ich.

    wytarła się już guma od dzwnigni zmiany biegów, trzyma się tylko na 1cm gumy

    Osoba które juz kupiły, proponuje wymienić od razu łańcuch na wzmocniony did`a lub rk, bo ten w standardzie jest chyba z gumy i papieru.

    Predkosci jakimi jezdze to licznikowe 100km/h
    spalanie ok 2,5-2,7l

    jak za ta cene? moge polecic.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości