A do tego ciekawe rozwiązanie na zablokowanie wariatora oraz sprzęgła. To bardzo przydatny poradnik zwłaszcza dla tych, którzy nie mają możliwości dokonania tego za pomocą klucza pneumatycznego o bardzo wysokim momencie obrotowym.
To dowód na to, że niektóre czynności, jeśli nasz skuter nie jest na gwarancji można wykonać samemu oszczędzając nieco funduszy na paliwo.
Swoją drogą pasek napędowy przedstawiony na tym filmie faktycznie prosił się o wymienę.
Nie założył on waszym zdaniem trochę za luźnego tego paska ?
Nieźle “przytyrany” ten skuterek :) … a czy ta metoda działa w każdym modelu np Kymco 2T ? … jaka długość klucza … jest 13 i 13 ?
Nie, nie. Niestety obudowy różnią się swoją budową.
Jest łatwiejszy sposób zdejmowania paska napędowego 1 zdjąć kapę 2 od strony wiatraka chłodniczego zdjąć obudowę , zdjać wiatrak (imbus 4-5)
3 poprosić 2 osobę o pomoc aby od strony magneta wzięła klucz oczkowy np.14 , a ty klucz nasadowy 17 do odkręcenia śruby wariatora , 2 osoba tylko trzyma w miejscu klucz , a ty kręcisz w lewą stronę i dziękuję śruba odkręcona . po założeniu new paska (kedralowego) :) robimy tą samą operację tylko od 3do 1 :):) Powodzenia
za dużo roboty, blokadę nakręcić to minute trwa a zdjąć dekiel od strony iskrownika to zajmie więcej czasu. PS: Pasek kevlarowy jak już :) tak pozatym paski kevlarowe szybciej niszczą wariator, a nic nie wnoszą poza tym, że można się pochwalić, że ma się kawałek kevlaru w przekładni