Jak wymienić pasek napędowy w skuterze?

A do tego ciekawe rozwiązanie na zablokowanie wariatora oraz sprzęgła. To bardzo przydatny poradnik zwłaszcza dla tych, którzy nie mają możliwości dokonania tego za pomocą klucza pneumatycznego o bardzo wysokim momencie obrotowym.

To dowód na to, że niektóre czynności, jeśli nasz skuter nie jest na gwarancji można wykonać samemu oszczędzając nieco funduszy na paliwo.

Swoją drogą pasek napędowy przedstawiony na tym filmie faktycznie prosił się o wymienę.

Fot.: YouTube.com
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

5 opinii

  1. Jest łatwiejszy sposób zdejmowania paska napędowego 1 zdjąć kapę 2 od strony wiatraka chłodniczego zdjąć obudowę , zdjać wiatrak (imbus 4-5)
    3 poprosić 2 osobę o pomoc aby od strony magneta wzięła klucz oczkowy np.14 , a ty klucz nasadowy 17 do odkręcenia śruby wariatora , 2 osoba tylko trzyma w miejscu klucz , a ty kręcisz w lewą stronę i dziękuję śruba odkręcona . po założeniu new paska (kedralowego) 🙂 robimy tą samą operację tylko od 3do 1 :):) Powodzenia

  2. za dużo roboty, blokadę nakręcić to minute trwa a zdjąć dekiel od strony iskrownika to zajmie więcej czasu. PS: Pasek kevlarowy jak już 🙂 tak pozatym paski kevlarowe szybciej niszczą wariator, a nic nie wnoszą poza tym, że można się pochwalić, że ma się kawałek kevlaru w przekładni

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button