Aktualnie czytasz:
Jak wymienić pasek napędowy w skuterze?
5
 
Czytaj
REKLAMA

-10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.

A do tego ciekawe rozwiązanie na zablokowanie wariatora oraz sprzęgła. To bardzo przydatny poradnik zwłaszcza dla tych, którzy nie mają możliwości dokonania tego za pomocą klucza pneumatycznego o bardzo wysokim momencie obrotowym.

To dowód na to, że niektóre czynności, jeśli nasz skuter nie jest na gwarancji można wykonać samemu oszczędzając nieco funduszy na paliwo.

Swoją drogą pasek napędowy przedstawiony na tym filmie faktycznie prosił się o wymienę.

 
Czytaj
REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.

Fot.: YouTube.com
Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
50%
  • Zdjęcie profilowe Kapuchon
    29 listopada 2010 at 20:09

    Nie założył on waszym zdaniem trochę za luźnego tego paska ?

  • Zdjęcie profilowe mario_78_78
    29 listopada 2010 at 20:37

    Nieźle „przytyrany” ten skuterek 🙂 … a czy ta metoda działa w każdym modelu np Kymco 2T ? … jaka długość klucza … jest 13 i 13 ?

  • Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    30 listopada 2010 at 00:20

    Nie, nie. Niestety obudowy różnią się swoją budową.

  • Zdjęcie profilowe Digital94
    23 sierpnia 2011 at 00:06

    Jest łatwiejszy sposób zdejmowania paska napędowego 1 zdjąć kapę 2 od strony wiatraka chłodniczego zdjąć obudowę , zdjać wiatrak (imbus 4-5)
    3 poprosić 2 osobę o pomoc aby od strony magneta wzięła klucz oczkowy np.14 , a ty klucz nasadowy 17 do odkręcenia śruby wariatora , 2 osoba tylko trzyma w miejscu klucz , a ty kręcisz w lewą stronę i dziękuję śruba odkręcona . po założeniu new paska (kedralowego) 🙂 robimy tą samą operację tylko od 3do 1 :):) Powodzenia

  • Zdjęcie profilowe madi
    23 sierpnia 2011 at 00:50

    za dużo roboty, blokadę nakręcić to minute trwa a zdjąć dekiel od strony iskrownika to zajmie więcej czasu. PS: Pasek kevlarowy jak już 🙂 tak pozatym paski kevlarowe szybciej niszczą wariator, a nic nie wnoszą poza tym, że można się pochwalić, że ma się kawałek kevlaru w przekładni