Aktualnie czytasz:
Jak wygląda egzamin praktyczny na prawo jazdy AM?
2

Nie różni się on teoretycznie niczym od tego jaki zdaje się jednośladem na każdą inną kategorię. Egzamin praktyczny na prawo jazdy AM jest tak samo „trudny” zarówno dla zdających na A, A1 czy A2. Zobacz jak wyglądają zadania na placu oraz w ruchu drogowym, tak zwanym „mieście”.

Ważny jest odpowiedni strój. Nie podejdziecie do egzaminu praktycznego bez:

  • sznurowanych butów na płaskiej podeszwie
  • spodni z długimi nogawkami
  • kurtki na zatrzaski lub zamek
  • rękawic zakrywających całe dłonie

WORD, albo inny ośrodek egzaminowania ma obowiązek zapewnić Tobie:

  • kamizelkę
  • ochraniacze
  • kask

Pierwszym etapem egzaminu jest sprawdzenie stanu technicznego – konkretnie dwóch losowych elementów. To proste zadanie, które nie sprawi nikomu problemu. Kolejnym krokiem jest zdjęcie motoroweru z podpórki i przemieszczenie we skazane miejsce. Następnie zostaniesz poproszony o przygotowanie się do jazdy – ustawienie lusterek, włączenie odpowiednich świateł.

 
Czytaj
REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.

Potem czeka Ciebie tak zwany placyk – ósemka, slalom, slalom szybki przy prędkości 30 km/h oraz przy użyciu 2 lub 3 biegu. Jeśli wszystko pójdzie OK zostaniesz poproszony na zniesienie. Na nim musisz pokazać, że potrafisz ruszać na wniesieniu.

Tyle na placu. Potem następuje część druga egzaminu państwowego na prawo jazdy AM – egzamin w ruchu miejskim.

 
Czytaj
REKLAMA

-10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.

Egzamin praktyczny w ruchu miejskim na kategorię AM niczym nie różni się od tego dla innych dla jednośladów.

Jaka jest Twoja reakcja?
15%
8%
13%