125 ccm
Aktualnie czytasz:
Honda CB125R 2018. Powiew świeżości w klasie
3

Najważniejszy segment motocykli wita nowego gracza. Honda CB125R 2018 to powiew świeżości. Bogato wyposażona, nowoczesna, świetnie wykonana. Poznajcie nową Królową Miasta – CB125R. 

Od podstaw nowa rama. Od podstaw nowa jednostka napędowa, wyposażona w 6-biegową skrzynię biegów i wtrysk paliwa. LED-owe oświetlenie? Wyświetlacz LCD? ABS korzystający z IMU? To nadal specyfikacja nowej 125-ki Hondy. Inżynierowie postawili przed sobą prosty cel – napisanie na nowo reguł klasy 125 i powrót do idei stojących u podstaw motocyklizmu. 

W duchu Neo Sports Cafe

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

Prostota, powrót do korzeni, niska waga, interpretacja klasyki. W tym duchu powstały trzy motocykle oparte o koncept Neo Sports Cafe. Mocarna Honda CB1000R, Honda CB300R i Honda CB125R. Wszystkie dzielą te same wartości, chodź ucieleśniają je w różnych segmentach. 

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Jak nowe podejście objawia się w CB125R? Mała Honda waży zaledwie 125,8 kg z płynami. Dzięki temu zachowano świetne osiągi i poręczność w mieście. To efekt zastosowania lekkiej, rurowej stalowej ramy i nowoczesnego wahacza o nieregularnym kształcie. W przednim zawieszeniu znajdziemy 41 mm widelec USD. Niska waga, świetne zawieszenie, krótki rozstaw kół – wszystko to wpływa na idealne prowadzenie.

Posiadający jeden wałek rozrządu w głowicy, chłodzony cieczą silnik generuje 13,3 KM przy 10 000 obr./min i 10 Nm przy 8000 obr./min. Świetny stosunek mocy do masy w efekcie daje topowe osiągi w klasie 125. Pierwsze 100 metrów CB125R pokonuje 7,3 sekundy. Z zatrzymanego startu!

A gdy potrzebujemy motocykl zahamować, pomoże nam w tym radialnie montowany, 4-tłoczkowy zaciski Nissin oraz duża, 296 mm, pływająca tarcza hamulcowa z przodu. 

Bogate wyposażenie

Honda CB125R to nie tylko niesamowite osiągi, to także topowe wyposażenie. Zupełną nowością jest ABS korzystający z IMU (Inertial Measurement Unit), dzięki czemu działanie systemu dopasowane jest do drogowej sytuacji. Lekki, nowoczesny wyświetlacz LCD kryje się pomiędzy klasyczną lampą w technologii LED i szeroką kierownicą. Oczywiście, na wyświetlaczu LCD znajdziemy wszystkie niezbędne informacje – od prędkości, obrotów, przez posiadane aktualnie przełożenie i zasięg. 

Będąc przy wyposażeniu nie sposób zapomnieć o w pełni LED-owym oświetleniu, obejmującym także kierunkowskazy.

Niesamowity wygląd

Wisienką na torcie jest niesamowity wygląd. Zamiast udawać motocykle sprzed lat, Honda CB125R interpretuje klasyczne trendy w nowy, futurystyczny sposób. Z jednej strony okrągła lampa, z drugiej LED-owe oświetlenie. Poważna, mieniąca się w oczach kolorystyka. Czarne koła z oponami Dunlop o „normalnym” rozmiarze (110/70R17 przód, 150/60R17 tył), krótki tył. Wszystko to sprawia, że CB125R wygląda niesamowicie, nietypowo i o klasę pojemnościową wyżej.

Honda nie zapomniała o praktyczności. Wygodna pozycja za sterami i 10-litrowy zbiornik paliwa. Przy spalaniu na poziomie nieco przekraczającym 2 L / 100 km teoretyczny zasięg sięga 480 km. 

Honda CB125R to reinterpretacja segmentu. Jednak żeby się o tym przekonać koniecznie trzeba odwiedzić najbliższego dealera motocykli marki Honda. 

Więcej na Honda Motocykle Polska.

Honda CB125R 2018 – galeria zdjęć:

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
43%
Interesujące
55%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
2%