Wygląd. Największy atut tego jednośladu. Właściwie wszystko wskazuje na to, że mamy do czynienia z czymś większym, niż zwykłą pięćdziesiątką. Pro nie jest komfortowym jednośladem, ale czego mogliśmy po nim oczekiwać… coś za coś … PRO ma w jak największym stopniu odwzorowywać rasowego ścigacza, więc komfort w trakcie jazdy na nim na pewno nie będzie taki jak na maxi skuterach.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Zipp Pro 50
Zipp Pro 50: Dane techniczne:
Silnik | Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 49 ccm |
Sprężanie | 7,3:1 |
Moc maks. | 3,3 KM przy 7500 obr/min |
Maks. moment obrotowy | 2,5 Nm przy 5000 obr/min |
Starter | elektryczny lub nożny CDI |
Akumulator | 12V/5Ah |
Podwozie | Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t | widelec teleskopowy/wahacz stalowy, jeden centralny element resorująco-tłumiący |
Hamulec p/t | hydrauliczny tarczowy/hydrauliczny tarczowy |
Opony p/t | 110/70-16 140/70-16 |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 l |
Kolorystyka | niebieski pomarańczowy zielony czarny czerwony |