Wygląd. Największy atut tego jednośladu. Właściwie wszystko wskazuje na to, że mamy do czynienia z czymś większym, niż zwykłą pięćdziesiątką. Pro nie jest komfortowym jednośladem, ale czego mogliśmy po nim oczekiwać... coś za coś ... PRO ma w jak największym stopniu odwzorowywać rasowego ścigacza, więc komfort w trakcie jazdy na nim na pewno nie będzie taki jak na maxi skuterach.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Zipp Pro 50
[nggallery id=43]Zipp Pro 50: Dane techniczne:
Silnik | Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 49 ccm |
Sprężanie | 7,3:1 |
Moc maks. | 3,3 KM przy 7500 obr/min |
Maks. moment obrotowy | 2,5 Nm przy 5000 obr/min |
Starter | elektryczny lub nożny CDI |
Akumulator | 12V/5Ah |
Podwozie | Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t | widelec teleskopowy/wahacz stalowy, jeden centralny element resorująco-tłumiący |
Hamulec p/t | hydrauliczny tarczowy/hydrauliczny tarczowy |
Opony p/t | 110/70-16 140/70-16 |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 l |
Kolorystyka | niebieski pomarańczowy zielony czarny czerwony |
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.