- Suzuki Motor Poland, z myślą o zwiększeniu komfortu swoich klientów, wprowadziło funkcję elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG).
- E-KG to odpowiedź na potrzeby użytkowników, którzy cenią sobie współczesne technologie oraz szybki i łatwy dostęp do dokumentacji.
- Od czerwca 2024 roku, właściciele produktów marki – od samochodów po motocykle i silniki zaburtowe – będą mogli korzystać z tej nowości za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej Moje Suzuki.
Suzuki Motor Poland, z myślą o zwiększeniu komfortu swoich klientów, wprowadziło funkcję elektronicznej książki gwarancyjnej (e-KG). Od czerwca 2024 roku, właściciele produktów marki – od samochodów po motocykle i silniki zaburtowe – będą mogli korzystać z tej nowości za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej Moje Suzuki.
Wygodny dostęp do informacji gwarancyjnych
E-KG to odpowiedź na potrzeby użytkowników, którzy cenią sobie współczesne technologie oraz szybki i łatwy dostęp do dokumentacji. Suzuki rezygnuje z tradycyjnych, papierowych wersji książek gwarancyjnych, przechodząc na w pełni cyfrową formę. Klienci, którzy nie będą mieć aplikacji mobilnej, mogą przeglądać e-książkę gwarancyjną (lub pobrać jej zawartość w formacie PDF) za pośrednictwem panelu dostępnego na stronie www.suzuki.com.pl. Ta zmiana nie wpływa na warunki ani terminy gwarancji oferowane przez Suzuki Motor Poland.
Dostępność funkcji
Nowa elektroniczna książka gwarancyjna nie będzie dostępna dla starszych pojazdów (zakupionych przed 1 kwietnia 2021) i silników oraz produktów sprzedanych poza siecią SMP. Dla pojazdów i silników, które były zakupione w okresie od 1 kwietnia 2019 roku do 1 czerwca obecnego roku, aplikacja służy jedynie do celów poglądowych, gdyż może nie zawierać wszystkich aktualnych danych. W takim przypadku, podstawowym dokumentem pozostaje tradycyjna książka gwarancyjna wydana wraz z pojazdem.
Możliwości aplikacji Moje Suzuki i Suzuki Connect
Bezpłatna aplikacja Moje Suzuki to jedna z dwóch aplikacji, oferujących szereg innych funkcji usprawniających użytkowanie produktów Suzuki. Drugą jest Suzuki Connect. Dzięki niej użytkownicy mogą umawiać wizyty w serwisie, wysyłać wiadomości do dealera, korzystać z pomocy drogowej z funkcją geo-lokalizacji w ramach pakietów Suzuki Assistance, a także otrzymywać informacje o programach serwisowych, zniżkach oraz akcjach przywoławczych. Dodatkowo, aplikacja dostarcza informacje o historii serwisowej pojazdu (wraz z numerami części użytych przy naprawie) oraz bieżące informacje prasowe Suzuki Motor Poland.
Przeczytaj też:
Po 40 latach produkcji na dobre zniknie Suzuki GSX-R1000?
Suzuki Connect dla wybranych modeli samochodów Suzuki
W sieci dystrybucyjnej SMP, równolegle do aplikacji Moje Suzuki, przeznaczonej tylko dla klientów korzystających z tej sieci, Suzuki oferuje bezpłatną usługę Suzuki Connect. Ta usługa, dostępna poprzez aplikację mobilną, rozszerza funkcjonalność wybranych modeli samochodów Suzuki, co czyni ich użytkowanie bardziej wygodnym i pewnym.
Suzuki Connect, będący produktem globalnym, zapewnia ciągłe wsparcie klienta, w tym rejestrację użytkownika, generowanie kodów zaproszenia oraz monitoring stanu pojazdu, szczególnie w przypadku występowania potencjalnych problemów technicznych. Jest to standard w sieci SMP. Aplikacja jest dostępna dla modeli S-Cross, najnowszej generacji Swift oraz Vitary FL, a także będzie dostępna w nadchodzących nowych modelach Suzuki.