Moto Guzzi V7 III Racer 10th Anniversary 2020: Fabryczny cafe racer w nowym pięknym wydaniu

V7 to jeden z najbardziej znanych modeli Moto Guzzi, a wersja Racer zawsze stanowiła jego wizytówkę. Teraz model pojawia się w specjalnej edycji Moto Guzzi V7 III Racer 10th Anniversary, która ma jeszcze więcej atutów by urzec fanów motocyklowej klasyki w sportowym stylu.

V7 III Racer 10th Anniversary

Co wyróżnia ta wersja Racera? W oczy rzuca się nowa przednia owiewka ze zintegrowaną szybą, stylowa i sportowa, wpisująca się w kanony autentycznych café racerów. Podkreślona została dedykowanymi, czerwonymi grafikami – obecnymi również na pokrywie tylnej kanapy – które w detalach podkreślają dziesiąty jubileusz modelu.

W owiewce znalazł się zupełnie nowy reflektor w technologii LED. Tylne światło i kierunkowskazy też są LEDowe. Nowoczesny i dynamiczny styl podkreślony został także przez smuklejszy tylny błotnik oraz zupełnie nowe lusterka montowane w końcówkach kierownicy.

Wiele detali nawiązuje do historii café racerów z Manadello oraz do 10-letniego stażu modelu Racer. Zbiornik, który okala klasyczny, skórzany pas, został teraz pokryty błyszczącym chromem, jak w oryginalnym modelu z 2010 roku. Kolejną cechą charakterystyczną jest pole z numerem 7 z detalem w barwach włoskiej flagi i z czerwoną obwódką.

Moto Guzzi V7 III Racer 10th Anniversary pozostaje wierny fundamentalnym wartościom modelu. Rama i wahacz są w czerwonym kolorze Rosso Corsa, jak V7 Sport z 1971 roku. Kierownica pozostaje dwuczęściowa. Wspaniała kanapa z garbem posiada teraz czerwone przeszycia – sprawia wrażenie jednoosobowej, jednak nakładkę można łatwo zdjąć, aby podróżować we dwójkę. Szprychowe koła mają czarne obręcze i czerwone detale.

V7 III Racer 10th Anniversary produkowany jest w edycji numerowanej, co jest podkreślone przez specjalną tabliczkę na górnej półce kierownicy. Jak zwykle jest najbardziej sportową odmianą wyposażoną w podrasowane części. Przykładami są regulowane podnóżki obrabiane z jednego kawałka aluminium, czy elementy kierownicy produkowane z lekkich materiałów. Warto wspomnieć o wielu częściach wykonanych z aluminium anodowanego na czarno, jak boczne owiewki czy osłony przepustnicy.

Opony obecne w tym modelu (tak jak w V7 III Stone S) to nowe Dunlop Arrowmax Streetsmart, które  pozwolą skuteczniej korzystać z dynamicznego charakteru café racera z Mandello.

Silnik napędzający V7 III to charakterystyczny dla Moto Guzzi dwucylindrowiec w układzie V, umieszczony w motocyklu wzdłużnie, z cylindrami dumnie wystającymi na boki. Mnogość modyfikacji w III edycji V7 zapewnia wysoką kulturę pracy połączoną z osiągami zapewniającymi dynamikę i elastyczność. Silnik generuje 52 KM mocy oraz 60 Nm momentu obrotowego, ale V7 III dostępny jest także w wersji dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Bezpieczeństwo zawsze stanowiło dla Moto Guzzi dużą wartość, dlatego modele V7 III posiadają dwukanałowy system ABS oraz 2-stopniową kontrolę trakcji MGCT, którą można także odłączyć. Dzięki tym asystentom, jazda w słabych warunkach pogodowych staje się pewna i bezpieczna. Każdy model V7 III może zostać dodatkowo wyposażony w system multimedialny MIA zapewniający połączenie ze smartfonem oraz dostęp do wielu funkcji i danych z jazdy.

Dostępność

Jubileuszowy Moto Guzzi V7 III 10th Anniversary właśnie trafia do sprzedaży. Ten model dostępny jest w wersji specjalnej z własnym i unikalnym numerem zaznaczonym na półce kierownicy, a pierwszy egzemplarz właśnie dociera do Polski.

Moto Guzzi V7 III 10th Anniversary będzie można podziwiać na żywo już od 15 sierpnia w nowym salonie Liberty Motors w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44D.

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button