Aktualnie czytasz:
Mój Keeway Flash 50, moja opinia na temat tego skutera
4

Chciałbym Wam zaprezentować mój Keeway Flash. Skuter kupiłem trzy lata temu od znajomego, była jedna poważna awaria, ale wszystko jest już ok i każdemu mogę go polecić. Dlaczego Flash? Dobre pytanie. Kupiłem go z względu, że ma zupełnie inny wygląd, niż inne skutery. Może powiecie, że mało nim jeżdżę, ale to dlatego, że na początku służył on mi na niedzielne wyprawy, a dziś na dojazdy do sklepu, szkoły, do centrum itp. Mój odblokowany flash jedzie 60km/h może i mało, ale jak dla mnie wystarcza na miasto, tym bardziej, że ma super przyspieszenie.

Gdy go kupiłem miał on przejechane 4290km dzisiejszy wynik to 6299km. Może zapytacie dlaczego on ma koła dziesiątki, a nie dwunastki? To dlatego, że Flash’e do 2008 roku tak miały – podobnie jak w Huricane czyli 10 cali, ale na wysokim bieżniku. Paliwa bierze on w miescie jakies 3L/100km, a poza to 2,5L/100km. Wspominałem o jednej, poważniejszej komplikacji:  awaria polegała na wymianie simeringow łozysk oraz uszczelniaczy na przełożeniach.

Jest to bardzo wygodny skuter, mimo małych rozmiarów.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Flash50
    8 czerwca 2011 at 16:51

    Moj flash jest z 2007 roku na 12″ i smiga ;]
    Nie oszczędzam go wogóle… ;]
    Cylinder 70 i lata ;]
    15400 – moj przebieg ;]

  • Zdjęcie profilowe Sagi80
    28 czerwca 2011 at 18:50

    Cześć 🙂 Czy wymieniałeś kiedykolwiek w swoim Flashu przednią żarówkę? Mam problem, ponieważ mi się przepaliła i za nic nie mogę się do niej dostać. 🙁

  • Zdjęcie profilowe KilaFlash
    15 lipca 2011 at 23:47

    Musisz odkrecic przednia czasze tylko tak da sie dojsc do zarowek

  • Zdjęcie profilowe keewayflash
    22 lipca 2011 at 22:27

    Witam
    Czy miałeś problem z odpaleniem skutera gdy postał wieczorem na dworze lub zmoczył go deszcz?
    Mam keewaya z 2008r, jest nowy nieużywany, kupiłem z miesiąc temu przejechałem juz 600km i wieczorami lub po deszczu nie mogę go odpalic, musze sporo nóżką wachlować zanim odpali. Oddałem go ostatnio żeby wyregulowali ale i tak jak postał na deszczu popołudniu to miałem problem z odpaleniem