125 ccm
Aktualnie czytasz:
Kymco Like 125: Test Wideo
0

Dzisiaj można powiedzieć jesteśmy w odważnym miejscu i na nieco bardziej odważnym skuterze chociaż na pierwszy rzut oka w cale tego nie widać. To jest Kymco Like w wersji 125.

W porównaniu ze zwykłą 50tką trzeba powiedzieć, że ma to naprawdę buta i wyskalowany licznik do 140 km/h. Też nas o tym informuję, że tutaj pod tą obudową drzemie nieco większa jednostka. Dzisiaj właśnie o nim, Kymco Like w teście Skuterowo.com.

Stylistyka Like nieco nawiązuje do włoskich produkcji takich jak chociażby Vespa czy niektóre modele Piaggio. Lekko nawiązuje do tematyki retro i to może się podobać, zwłaszcza kobietom, chociaż nie wiem czy jesteśmy zdania, że to jest skuter tylko i wyłącznie dla kobiet. Pojemność 125. generuje 9.5 KM a to bardzo, bardzo dobrze wpływa na moment obrotowy i też prędkość maksymalną. Parę chwil jemu zajmuje rozpędzenie się do magicznej prędkości 100 km/h i czuć, że wyraźnie ma ochotę jechać dużo, dużo szybciej. Przekręcimy tylko lekko manetkę i po chwili widzimy na liczniku już 40 km/h tak więc na 125 już zaczynają się problemy z przestrzeganiem przepisowych prędkości zwłaszcza w mieście no bo to jest skuter miejski. Wskazują na to gabaryty i wskazuję na to design. Sami popatrzcie. Kymco Like. Ciekawa propozycja dla kobiet, zwłaszcza dla kobiet ale to nie znaczy, że ten skuter facetom nie będzie się podobać. Poprosiliśmy o komentarz na temat tego wyjątkowego skutera wyjątkowego gościa w Skuterowo.com. To Filip Chajzer, reporter Dzień Dobry TVN

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Filip Chajzer: Dziękuję za zaproszenie do testu, a teraz konkrety. Absolutnie rewelacyjną rzeczą w tym skuterze jest jego wygląd. Niby retro, a jednak też troszeczkę nowocześnie. Zobaczcie na ten masywny tył niczym w naszej polskiej starej Osie, a jednak przód też malutka inspiracja, małe zaczerpnięcie z Vespy ale nie do końca bo on jest już tutaj taki bardziej nowoczesny, bardziej opływowy. Ta lampka z przodu też już ma taki kształt proszę zobaczyć troszkę już tutaj kosmiczny wręcz. A co po za wyglądem. Fajny silnik, fajnie się to zbiera. Ja ważę 90 kg, a jednak potrafi ze mną ruszczyć w sposób dynamiczny. Myślę, że jakbyśmy ruszali z pod świateł to ja bym był pierwszy no chyba, że jeszcze jakiś mocniejszy motocykl obok mnie. Silnik 125 już wymaga prawa jazdy. No , ja na szczęście mam to motocyklowe, a kto myśli o takim sprzęcie no to po prostu będzie musiał je zrobić, a warto. Warto w szczególnie taką pogodę i w szczególnie dużych miastach . Tutaj mówimy o Warszawie, gdzie dojazd do tego typu osiedli takich jak to no to jest jakiś koszmar. Rano wyjazd i wieczorem właśnie powrót. Korki, korki i jeszcze raz korki. Teraz budowa drugiej linii metra do tego, a więc miasto jest kompletnie sparaliżowane i co raz więcej takich maszyn. Jeszcze jedna, fajna rzecz to image który uzyskujemy.

Tak jak wam już mówiłem jest to skuter miejski dlatego musi mieć pewne zdolności transportowo przewozowe. Zwłaszcza jest to przydatne w przypadku kobiet które lubią jeździć skuterem chociażby na zakupy. Tutaj w cale nie trzeba się ograniczać, chociaż na pierwszy rzut oka może się wydawać że jest inaczej. Dlaczego? Już wam tłumaczę. Zaglądamy do bagażnika pod siedzeniem i przeżywamy tutaj rozczarowanie bo mieści się tylko i wyłącznie taki kask. A to dlatego bo gdzieś musiał się tutaj zmieścić bak paliwa i całkiem duży silnik który znajduję się pod spodem. Dlatego też Kymco zaproponował dodatkowe rozwiązanie, seryjne rozwiązanie czyli kufer. To jest ważna informacja – do wszystkiego służy tylko i wyłącznie jeden kluczyk. Często można spotkać w innych skuterach które mają seryjne kufry, że jest po prostu inna wkładka. Musimy ze sobą nosić już dwa kluczyki. To by było bezsensu. Tutaj jest tak jak powinno właśnie być w każdym skuterze. I tutaj mieści się już pełnowymiarowy kask i naprawdę dużo innych rzeczy które chociażby możemy przewieść z pobliskiego marketu do którego wybierzemy się właśnie na nim. Maksymalna ładowność tutaj to jest 5 kg więc całkiem sporo. O praktyczności decyduję też inny detal. Tutaj mamy hak na kask albo na przykład na siatkę z zakupami. Tu jest jak widzicie płaska podłoga więc bez problemu można na przykład położyć tutaj no dobrze może nie zgrzewkę wody mineralnej ale coś można tędy przewieść. Można siatkę z zakupami chociażby powiesić. Fajne rozwiązanie dla pań, dla kobiet. Zobaczmy jeszcze na face. Widzieliście jak on wygląda ale warto zwrócić uwagę na światła pozycyjne dwa, zaszyte pod kierunkowskazami. Powiem wam szczerze, że wieczorem to wygląda naprawdę fajnie i przy okazji jest to jakieś dodatkowe zabezpieczenie które wpływa na to że możemy być trochę bardziej widoczni na drogach. Od razu wam powiem o tarczy hamulcowej która się tutaj znajduję. Mamy tutaj dwie tarcze. Z przodu i z tyłu. Obie naprawdę są żyletami. Trzeba wcześniej wyczuć sobie nieco te hamulce bo są naprawdę ostre i żeby nikt orła nie wywinął powinien wcześniej zobaczyć jak on hamuję bo hamuję naprawdę skutecznie. No bo wiadomo. Tutaj są wyższe prędkości, wyższa masa, więc te hamulce też muszą być bardziej wydajne niż w zwykłym, przeciętnym skuterze.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

No dobrze, mam wolne 7 tysięcy w kieszeni i chce kupić skuter. Czy warto rozważyć Kymco Like? Myślę że tak. Bez względu na to czy jesteś kobietą, czy jesteś facetem warto kupić coś z czym będzie można się zrzyć na co dzień i naprawdę w bardzo fajnych warunkach podróżować nie tylko po mieście.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%