Aktualnie czytasz:
Kymco Agility Carry: Test Wideo

Maszyna przeznaczona dla profesjonalist贸w. Dla ludzi ceni膮cych niezawodno艣膰 i niskie koszty eksploatacji. Po niesamowitym sukcesie ZX 50 Kymco postanowi艂o i艣膰 za ciosem i zaproponowa艂o skuter o pot臋偶nych mo偶liwo艣ciach przewozowych bez strat na mobilno艣ci i komforcie prowadzenia. Zobacz Kymco Agility Carry w oku kamery Skuterowo.com.

Kymco jest tajwa艅sk膮 firm膮, kt贸ra zajmuje si臋 produkcj膮 skuter贸w, motocykli i quad贸w. Obecnie jest jednym z najwi臋kszych graczy na rynku. Firma wypuszcza siedemset tysi臋cy maszyn rocznie. W siedmiu fabrykach zatrudnia ponad 4 tysi膮ce ludzi. Sprzedaj膮 swoje maszyny do prawie 90 kraj贸w. Agility Carry 鈥 maszyna jest przeznaczona przede wszystkim dla profesionalist贸w, os贸b kt贸re codziennie pracuj膮 i wykorzystuj膮 ten 偶e w艂a艣nie sprz臋t. Przede wszystkim jest to sprz臋t bardzo, bardzo niezawodny, zr臋szt膮 Kymco s艂ywnie z motocykli, skuter贸w i quad贸w kt贸re tak naprawd臋 s膮 niezawodne. Agility Carry jest nast臋pc膮 kultowego ZX, oczywi艣cie z firmy Kymco. ZX by艂 to skuter stosowany przez listonoszy, przez kurier贸w, przez dostawc贸w pizzy. Dlaczego by艂 przez nich stosowany? Poniewa偶 by艂a to maszyna niezawodna i nie do zdarcia.
Skupmy si臋 teraz na w艂a艣ciwo艣ciach praktycznych tego modelu bo tak naprawd臋 to w nim jest najwa偶niejsze. Na pocz膮tek stela偶 pod kufer idealny dla Pizza Delivery. Druga cz臋艣膰 praktyczno艣ci, specjalny stela偶 na torby r贸偶nego rodzaju i ogromny kufer. Opr贸cz tego Agility Carry posiada spory baga偶nik pod siedzeniem. 艁adowno艣膰 tego sprz臋tu jest oko艂o 100 kilogram贸w nie w艂膮czaj膮c masy kierowcy. Mi najbardziej spodoba艂 si臋 ten kufer. Zobaczymy co nasz operator w nim przewi贸z艂. M贸wi艂em, 偶e jest spory i rzeczywi艣cie jest spory. Blenda, lampy, kamera, statyw ... Stary zaszala艂e艣.
M贸wili艣my ju偶 o praktyczno艣ci, m贸wili艣my troszeczk臋 ju偶 o firmie Kymco, m贸wili艣my ju偶 o tym ogromnym, ogromnym, ogromnym kufrze. Przejd藕my teraz do danych i szczeg贸艂贸w technicznych. Sercem tego motoru jest czterosuwowy silnik aktywnie ch艂odzony powietrzem. Spalanie ponad nieco 2 litry. Jest to idealny kompromis mi臋dzy dynamik膮 a ekonomi膮 jazdy. Skupmy si臋 mo偶e teraz na desce rozdzielczej. Og贸lnie jest bardzo przejrzysta. To jest oczywi艣cie zaleta. Minusem jednak jest jej infantylno艣膰. Chodzi tutaj o pr臋dko艣ciomierz. Mogliby nieco zmieni膰 czcionk臋, no chocia偶by Arial czy Times New Roman, jaka kolwiek byle nie ta.

Chcia艂bym jeszcze wspomnie膰 o jednej zalecie. Tak naprawd臋 to powinna by膰 norma je偶eli chodzi o dzisiejsze skutery ale norm膮 nie jest. Mianowicie chodzi o kierunkowskazy, a w艂a艣ciwie o d藕wi臋k kierunkowskaz贸w. Zaraz wam co艣 zademonstruj臋 a propos tych kierunkowskaz贸w i聽 apropos tego d藕wi臋ku tylko 艣ci膮gn臋 ten magiczny kluczyk z magicznej szyi, moment (d藕wi臋k kierunkowskazu). I tak powinno by膰 w ka偶dym skuterze, niestety nie jest. No tak teoretycznie powinno to by膰 to norm膮, niestety praktycznie jest to norm膮 i w wielu skuterach, przede wszystkim chi艅skiej produkcji takiego czego艣 nie ma. Jest to bardzo wa偶ny element, poniewa偶 bardzo, bardzo, bardzo wp艂ywa na nasze bezpiecze艅stwo na drodze. Wyobra藕cie sobie sytuacj臋 na drodz臋 kiedy zapomnicie wy艂膮czy膰 kierunkowskazu. W tym momencie mo偶e doj艣膰 po prostu do wypadku b膮d藕 do kolizji. Tego typu sygna艂 d藕wi臋kowy przy kierunkowskazie powinien by膰 montowany standardowo. Uchroni to nasze bezpiecze艅stwo i u偶ytkownik贸w drogi. Zatem przyznajmy plus dla Kymco za d藕wi臋k kierunkowskaz贸w za dba艂o艣膰 o nasze bezpiecze艅stwo. O nasze bezpiecze艅stwo szczeg贸lnie podczas za艂adunku b膮d藕 roz艂adunku lub postoju zadba tak偶e hamulec postojowy. Jest to bardzo rzadkie rozwi膮zanie w skuterach tego typu klasy. Zobaczcie jak to dzia艂a. (prezentacja hamulca). W tym momencie hamulec postojowy jest w艂膮czony i w taki spos贸b go roz艂膮czamy. Zanosi si臋 na deszcz wi臋c schowa艂em si臋 pod kufer. Ale tak naprawd臋 nie to jest przyczyn膮 dlaczego upad艂em tak nisko.

Chcia艂em wam troszk臋 opowiedzie膰 o oponach i zawieszeniu bo jest to bardzo istotne w tego typu skuterze. Zawieszenie jest ani nie za miekkie ani nie za tward臋. Tak naprawd臋 jest optymalne i idealne na nasze polskie, dziurawe drogi. Nad bezpiecze艅stwem czuwaj膮 tak偶e szerokie, grube, solidne laki z bardzo dobrej gumy. Jest jeszcze jedna rzecz o kt贸rej zapomnia艂em wam powiedzie膰. Mianowicie chodzi o design. Nie b臋d臋 si臋 rozwodzi膰, nie b臋d臋 opowiada膰 o nim. Sami zobaczcie z bliska jak wygl膮da Agility Carry. Wed艂ug mnie wydaj臋 si臋, 偶e producentom uda艂o si臋 po艂膮czy膰 praktyczno艣膰 i ca艂kiem niez艂y wygl膮d. Zasiedzieli艣my si臋 tu troch臋, s艂onko nam zachodzi i tak na koniec test贸w w skuterowo.com przyda艂oby si臋 powiedzie膰 co艣 m膮drego. Spr贸buj臋 powiedzie膰 co kolwiek. Je偶eli chodzi o ten model Agility Carry kt贸ry dzisiaj prezentowali艣my mo偶na powiedzie膰 偶e jest to idealne po艂膮czenie dynamiki, komfortu, wygody i przede wszystkim mo偶liwo艣ci praktycznych. Stela偶e do ci臋偶kiej roboty. Przyda si臋 kurierowi, przyda si臋 dziadkowi na dzia艂k臋, a tak w艂a艣ciwie przyda si臋 ka偶demu kto ceni niezawodno艣膰 i ekonomi臋.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Fot.: Sebastian Przybylski (Skuterowo.com)/Skuterowo.com
Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%
2 Komentarze
  • Zdj臋cie profilowe marcinplock
    30 czerwca 2011 at 00:34

    Fajny Test, mysle ze skuter moze naprawde sie przyja膰 w Polsce.

  • Zdj臋cie profilowe madi
    4 lipca 2011 at 23:40

    tak sobie my艣l臋, 偶e ten skuter by艂by idealny dla osoby lubi膮cej podr贸偶e na skuterze a to za spraw膮 owych stela偶y, do kt贸rych mo偶na przymocowa膰 mas臋 baga偶u.

    PS: ten d藕wi臋k kierunkowskaz贸w to po prostu d藕wi臋k przerywacza bimetalicznego 馃檪

Podziel si臋 opini膮

lub