Aktualnie czytasz:
Jak odkręcić wariator i sprzęgło w skuterze?
4
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Zobacz jak szybko i domowym sposobem można zdjąć sprzęgło oraz wariator. Ten materiał wideo jest świetnym dopełnieniem artykułu opublikowanego w tym tygodniu w Skuterowo.com (Nie)Żywotność pasów napędowych. Warunkiem jednym i bardzo ważnym jest dobry stan gwintów wymienionych elementów. Zapieczone, skorodowane nakrętki mogą się okazać trudne do zdemontowania bez ingerencji klucza pneumatycznego.

Fot.: Skuterowo.com
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
17%
Interesujące
17%
heh...
17%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
50%
  • Zdjęcie profilowe Gilbert
    15 września 2010 at 10:37

    Blokada kluczem francuskim nie jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ można połamać ząbki (szczególnie w made in china). Najlepiej kupić „bacik” czyli takie coś do zablokowania koła zębatego: http://allegro.pl/ice-toolz-bacik-do-sciagania-kasety-ciclosportjj-i1201288387.html

  • Zdjęcie profilowe
    hiroshima
    15 września 2010 at 21:32

    Były już różne patenty, łącznie z używaniem kluczy do filtrów powietrza do samochodów, ale prawda jest taka, że normalny ściągacz jest na tyle tani, że każdy może go kupić. A jak ktoś kombinuje i skąpi 40zł na klucz to uszkodzenie części kosztującej tyle samo może da mu do myślenia.

  • Zdjęcie profilowe lechoo
    19 września 2010 at 05:50

    Najlepszym sposobem jest klucz pneumatyczny , który posiada każdy serwis więc lepiej nie kombinować tylko poprosić o odkręcenie .

  • Zdjęcie profilowe LiVre
    24 października 2010 at 14:13

    Haha a ja muszę się pochwalić 😀 :
    Seryjnie zakręcony wariator udało mi się odkręcić za pomocą dwóch, zwykłych kluczy;)
    Jeden włożyłem w zębatkę (i kolega go tam przytrzymywał) a na drugi nałożony na zakrętkę dosłownie skoczyłem (zdarłem pół golenia ale jaka to była radość gdy zauważyliśmy,że śrubka odkręcona:> ).