Harley-Davidson Softail Standard: Nowy amerykański cruiser w ascetycznym stylu

Klasyka i minimalizm, czyli najnowszy Softail w tegorocznej ofercie Harley-Davidson.

Nowy motocykl Harley-Davidson Softail Standard to  bezkompromisowy cruiser o profilu zawadiackiego bobbera, na dynamicznym podwoziu Softail i napędzany potężnym silnikiem Milwaukee-Eight 107 o pojemności 1746 cm3. Pokryty czarnym lakierem oraz lśniącymi chromowanymi i polerowanymi wykończeniami model Softail Standard to oryginalny Softail Harley-Davidson w minimalistycznej formie.

Harley-Davidson Softail Standard: Klasyka i minimalizm

Jest to obecnie najtańszy Softail w ofercie Harley-Davidson na sezon 2020. Nie oznacza to jednak pójścia na skróty. Rasowy cruiser w minimalistycznym stylu a`la bobber, zdaje się wyglądać bardziej na maszynę, która właśnie opuściła customowy warsztat, niż linię fabryczną. Wszystko dzięki minimalistycznej stylistyce, której siłą jest stonowany design oparty o solidne podwozie, nadwozie celowo wykończone w spartańskim stylu i legendarną jednostkę napędową.

Solidna baza Softail
Podwozie Harley-Davidson Softail stanowi solidną podstawę modelu Softail Standard. Stalowa rama zaprojektowana jest tak, aby zapewnić optymalną sztywność i jest niezwykle lekka. Montowana na sztywno jednostka napędowa dodatkowo usztywnia podwozie motocykla. Wahacz Softail również jest sztywny, co zapewnia łatwość prowadzenia i pozwala na dynamiczną jazdę, a jego wygląd nawiązuje do klasycznej ramy hardtail. Wysokiej klasy tylne zawieszenie z amortyzatorem typu monoshock umożliwia ustawienie napięcia wstępnego za pomocą mechanizmu ukrytego pod siedzeniem. Przed nierównościami na drodze i przy gwałtownym hamowaniu wspiera kierowcę również zawieszenie przednie typu dual bending valve, z widelcem typu cartridge o sportowym charakterze oraz liniowej charakterystyce tłumienia. Motocykl jest wyposażony w układ ABS w standardzie.

Moc silnika Milwaukee-Eight
Silnik Milwaukee-Eight 107 w układzie V zapewnia inspirujące osiągi, wygląd, dźwięk i słynny  moment obrotowy, tak charakterystyczne dla marki Harley-Davidson. Dwa wałki wyrównoważające redukują do minimum wibracje silnika na biegu jałowym, zapewniając kierowcy komfort. Czterozaworowe głowice cylindrów gwarantują właściwy przepływ powietrza, a ich zaawansowana konstrukcja, czujniki spalania stukowego i precyzyjne chłodzenie umożliwiają osiągnięcie stopnia sprężania 10,0:1, co zapewnia wysoki moment obrotowy i niesamowite przyspieszenie.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

[trending]

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button