Ducati Multistrada: Opis, Cena, Zdjęcia, Dane techniczne

Ducati Multistrada to cała rodzina motocykli, której historia sięga 2003 roku, gdy premierę miał pierwszy model z tej serii, czyli Ducati Multistrada 1000DS. Wszystkie motocykle z tej grupie to sportowe maszyny mające swoje korzenie w nurcie tzw. "naked bike".

Pierwszy motocykl Multistrada miał pojemność silnika 1000 cm3. Był on chłodzony powietrzem. Wizualnie pierwsza Multistrada była typowo sportowym motocyklem - klasyczna linia z lekko agresywnym pazurem. Maszyna krytykowana jednak była za wyjątkowo niewygodne siedzenia.

W 2005 roku wprowadzono nową wersję tego jednośladu, czyli Ducati Multistrada DS S, który bazował na podzespołach firmy Ohlins. W tym samym roku wypuszczono wersję motocykla z mniejszą pojemnością silnika, która wynosiła 620 cm3.

W 2007 roku Model 1000DS zamieniono na maszynę o ciut większej pojemności silnika - 1100 cm3. Jednocześnie podjęto decyzję o zaprzestaniu produkcji Ducati Multistrada  620. Znaczącą zmianą w kolejnych modelach było zastąpienie tradycyjnego suchego sprzęgła sprzęgłem mokrym.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Przez kolejne lata Ducati Multistrada nie zmieniała się znacząco. W 2010 roku został wypuszczony model Ducati Multistrada 1200. Jest to klasyczny motocykl typu enduro. Maszyna ta ukazuje się w kilku wersjach: Multistrada 1200 Standard – podstawowa wersja motocykla, wersja Sport wyposażona w zawieszenie marki Ohlins, Touring oraz wersja S.

Ducati Multistrada: Dane techniczne

Dane techniczne: Ducati Multistrada
Marka Ducati
Model Multistrada
Typ Motocykle sportowe
Lata produkcji 2003 -
Silniki Typu V-twin, chłodzone powietrzem

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button