Ducati zaprezentowało nowe wcielenie topowego modelu Multistrady. Nowa Multi Enduro otrzymała mocniejszy silnik ze zmiennymi fazami rozrządu i bogate wyposażenie standardowe.
158-konna jednostka napędowa Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu to zbytek w przypadku motocykla turystycznego? Cóż, zależy dla kogo. Ducati właśnie przedstawiło zaktualizowaną wersję Multistrady Enduro – model 1260 Enduro 2019.
Jedna ważna rzecz: Multistrada Enduro to bezwzględnie najlepsza Multistrada w gamie. Funkcjonalna, wygodna, praktyczna, ale nie tracąca typowego dla Ducati „pazura”. Odkładając offroadowe właściwości na bok, Multi Enduro to świetny motocykl do nawijania kolejnych kilometrów.
Nowa wersja otrzymała, dokładnie rok po bazowej Multistradzie 1260, silnik Testastretta DVT o pojemności 1262 ccm i mocy bliskiej 160 KM. W przełożeniu jej na asfalt pomaga ride-by-wire, kontrola trakcji oparta o IMU, zmienne tryby jazdy (które można dowolnie edytować), wheelie control, Cornering ABS Boscha i quickshifter góra-dół. Tak, to wszystko w standardzie.
W standardzie także nowy, 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT wyposażony w autorski system Ducati Multimedia System. Pozwala on na sparowanie „zegarów” z telefonem, wyświetlanie powiadomień czy operowanie muzyką. Dodatkowo, po zainstalowaniu aplikacji Ducati Link będziemy mogli rejestrować swoje trasy i jeszcze bardziej spersonalizować naszą Multistradę.
Zamożnym turystom (tak, cena przekracza 100 000 zł) spodoba się 30-litrowy zbiornik paliwa, szprychowane koła w rozmiarze 19 cali przód, 17 cali tył. Motocykl dostępny będzie w kolorze czerwonym lub pustynno-żółtym. Producent przygotował oczywiście cały pakiet akcesoriów.
Więcej informacji na www.ducatipolska.pl
[trending]