Aprilia SX 50 Factory (2018): Dane techniczne, cena i opinie

Jeśli jesteś młodym człowiekiem i chcesz poczuć co oznacza świat supermoto, wysoka jakość wykonania, piękny design i wzorowe prowadzenie to dobrze trafiłeś. SX 50 to najlepsze, bezkompromisowe supermoto w swojej klasie. Motorower inspirowany legendarną już serią SXV który pozwoli Ci poczuć prawdziwe motocyklowe emocje!

Aprilia SX 50 jest najlepszym rozwiązaniem, smukłe i sztywne podwozie, które pozwala każdemu na pełną kontrolę nad motorowerem. Zawieszenie świetnie radzi sobie w każdych warunkach. Aprilia SX 50 to doskonały motorower dla młodych początkujących motocyklistów .

Rama zaprojektowana z myślą o wytrzymałości i stabilności świetnie się sprawdza na ulicy a także na torach kartingowych, układ hamulcowy gwarantuje dużą precyzję hamowania i pozwala szybko i skutecznie zatrzymać motorower.

SX 50 jest najlepszym punktem wyjścia do długiej drogi w zdobywaniu motocyklowego doświadczenia. Nie sugerujcie się pojemnością, mimo niewielkiego silnika potrafi dostarczyć więcej przyjemności z jazdy niż motocykle o większej pojemności.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

  • Silnik: jednocylindrowy, 2 suwowy z cylindra światła stopu, chłodzony cieczą.
  • Paliwo: benzyna bezołowiowa.
  • Pojemność skokowa: 49,9 cc
  • Zasilanie: Gaźnik
  • Zapłon: Elektroniczny CDI
  • Starter: kick Starter
  • Smarowanie: Automatyczny dozownik
  • Skrzynia biegów: 6-stopniowa
  • Sprzęgło: wielotarczowe
  • Rama: stal
  • Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy o średnicy 40 mm, 195 mm skoku.
  • Zawieszenie tylne: Wahacz ze stali o wysokiej wytrzymałości. Mono-hydrauliczny amortyzator o skoku 180 mm
  • Hamulce: tarcza ze stali nierdzewnej, Ø 260 mm.
  • Koła: aluminiowe. 17″
  • Wysokość siedzenia: 875 mm Rozstaw osi: 1412 mm
  • Zbiornik: pojemność 7 litrów (1,3 l rezerwy)

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button